Billig switch-boks - hvilken?
Fra : B. Nice

Dato : 29-06-01 10:07

Hej

Kan I anbefale en god billig switchboks til deling af keyboard, skærm og mus
mellem 2 PC'er?

Den behøver ikke at kunne skifte mellem PC'erne "on-the-fly" - men skal
ellers fungere 100%.

Fra : "JeHj >>Hjørring

Dato : 29-06-01 12:22

Sådanne bokse har jeg i min WEB butik www.kabelbiksen.dk

"On the fly" hvis du mener at du vil vælge hviken pc du vil bruge når du
tænder er en manuel boks fin, da der i enkelte tilfælde kan være problemer
med mus og keyboard ved skift når de kører.
--
JeHj >>Hjørring>>

Kabelbiksen Alt i kabler, stik og underlige dimser. www.kabelbiksen.dk

Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 29-06-01 12:36

> "On the fly" hvis du mener at du vil vælge hviken pc du vil bruge når du
> tænder er en manuel boks fin, da der i enkelte tilfælde kan være problemer
> med mus og keyboard ved skift når de kører.

Det er da vist kun ved seriel-mus og andre lign. enheder, ik?

PS2 er da "on the fly"-enheder..?

// Søren

Fra : B. Nice

Dato : 29-06-01 12:46

Jeg skulle selvfølgelig heller ikke have brugt det udtryk. Det jeg mener er,
at man ikke behøver kunne skifte mellem PC 1 og 2 medens de begge er tændt.
Det kan der så vidt jeg ved være problemer med på de billige (især rent
mekaniske) modeller.

Fra : SuneF

Dato : 29-06-01 13:42

"B. Nice" <b__nice@hotmail.com> wrote in message news:9hhggb$o8i$1@news.inet.tele.dk...

> Kan I anbefale en god billig switchboks til deling af keyboard, skærm og mus
> mellem 2 PC'er?

Er de forbundet i et netværk?
Hvorfor så ikke bruge VNC?

http://www.uk.research.att.com/vnc/

Programmet er gratis ;)

Fra : Henk Rasmussen

Dato : 29-06-01 15:28

Hej

Køb roligt Zitechs den billigste. Den koster under 1000.-, virker kanon og
du sparer ca. 600.- på
kabler da de følger med i prisen. Vi bruger den i stor udstrækning
professionelt hos
os. Eneste ulempe er kablernes (stikkenes) kvalitet, men det betyder kun
noget hvis man konstant skifter rundt på dem...

Mvh.
Henk