dk.kultur.film-prisen
Fra : -USH-

Dato : 25-01-07 22:10

Hej gruppe

Er traditionen med at uddele d.k.f.-prisen helt forsvundet?

Så vidt jeg kan se blev den sidste uddelt i foråret 2004, og det er da lidt
for længe siden.

--
Venlig hilsen
-Ulrik-

Fra : Holst

Dato : 25-01-07 22:56

-USH- wrote:

> Er traditionen med at uddele d.k.f.-prisen helt forsvundet?
>
> Så vidt jeg kan se blev den sidste uddelt i foråret 2004, og det er da lidt
> for længe siden.

Folk gider vel ikke, fordi prismodtagerne ikke dukker op.

Fra : -USH-

Dato : 28-01-07 00:05

Fra : Koeffe

Dato : 26-01-07 17:06

"-USH-" <tidsrejseSLET@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
|
| Er traditionen med at uddele d.k.f.-prisen helt
forsvundet?

| Så vidt jeg kan se blev den sidste uddelt i foråret 2004,

Jeg synes også det er ærgeligt at den forsvandt...

--
Koeffe

Fra : Peter B. Juul

Dato : 26-01-07 22:13

"Koeffe" <graphic.muse[fjernes]@[fjernes]gmail.com> writes:

> og det er da lidt
>

> Jeg synes også det er ærgeligt at den forsvandt...

Der er ingen, der forhindrer jer i at gå i gang.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Well," said Aslan, "I suppose we could try lasers."
The RockBear. ((^))

Fra : -USH-

Dato : 28-01-07 00:06

Peter B. Juul skrev:

> Der er ingen, der forhindrer jer i at gå i gang.

Tja, det var mest nysgerrighed. Ud fra mængden af svar på dette indlæg
virker det heller ikke til at der er interesse i gruppen mere.

--
Venlig hilsen
-Ulrik-

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 28-01-07 01:22

-USH- skrev:

> Tja, det var mest nysgerrighed. Ud fra mængden af svar på dette
> indlæg virker det heller ikke til at der er interesse i gruppen
> mere.

Jeg var med til det praktiske dengang, men det gik lidt i sig selv,
blandt andet fordi jeg holdt lidt for lange pauser fra gruppen. Jakob,
som hjalp med, skriver her vist heller ikke længere. Men det kunne da
være fedt nok at prøve igen?

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : -USH-

Dato : 29-01-07 17:07

Peter Brandt Nielsen skrev:

> [...]
> blandt andet fordi jeg holdt lidt for lange pauser fra gruppen. Jakob,
> som hjalp med, skriver her vist heller ikke længere. Men det kunne da

Jeg er med på at prøve at få den op at stå igen, hvis det ikke skal være
lige her med det samme, da jeg i øjeblikket også holder pauser af og til.

--
Venlig hilsen
-Ulrik-

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 30-01-07 18:09

-USH- skrev:

> Jeg er med på at prøve at få den op at stå igen, hvis det ikke skal
> være lige her med det samme, da jeg i øjeblikket også holder pauser
> af og til.

Hvis det skal være for 2006, skal det vel være snart. Jeg kaster lige
en line ud: Er der nogen, der kan og vil programmere en
afstemningshjemmeside? Ellers kan det måske klares pr. mail.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Martin Helbo

Dato : 01-02-07 13:16

Peter Brandt Nielsen wrote:

> [...]
> blandt andet fordi jeg holdt lidt for lange pauser fra gruppen. Jakob,
> som hjalp med, skriver her vist heller ikke længere. Men det kunne da

Jeg var også med til noget af det praktiske i 2004 eller 2005, men
interessen var meget lille for det, så jeg gad ikke prøve sidste år.
Men det vil da være sjovt hvis der var nogen der tog udfordringen op,
der må også sidde nogle webhajer derude, som kan bikse en stemmeside sammen.
Jeg kan godt hjælpe med det grafiske hvis det kræves.

Mvh
Martin
www.thedude.dk