Spaced
Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 25-01-07 19:35

Serien "Spaced" med Simon Pegg fra Shaun off the dead. Hvad kan man sige om
den? Jeg er vild med Shaun...så hvis bare Spaced er halv så sjov, så er den
sgu pengene værd. Hvad siger I?

BK

It's only pain, it only hurts. I'm only down on the floor, where I've been
before, and I'll be here again.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 25-01-07 20:19

> Serien "Spaced" med Simon Pegg fra Shaun off the dead. Hvad kan man sige
> om den? Jeg er vild med Shaun...så hvis bare Spaced er halv så sjov, så er
> den sgu pengene værd. Hvad siger I?

Jeg siger:

Køb den!

Genial britisk humor. Jeg mener det er afsnit 3 der er en lille 'forløber'
til Shaun

De første par afsnit lærer man personerne at kende og når først man er 2-3
afsnit inde er man hooked - desværre blev der lavet så få afsnit, at når du
for alvor vil have mere er det slut

God, nørdet britisk humor. Ikke bare Simon Pegg er genial, hele castet er
lårklaskende godt (dem der nu er).

Jeg har kun ros til overs for den serie.
--
sniper_Nolight

Fra : Martin Skovbo

Dato : 27-01-07 11:43

Køb dem! De er på tilbud her: http://www.choicesuk.com/ til £5 pr sæson

Venlig hilsen, Martin Skovbo

Fra : Jimmy Rosenlund

Dato : 27-01-07 19:50

Spaced er bare topdollar. Mig og min kamerat plejer at gå rundt og sige
qoutes fra den.

Jeg har tilfældigvis bestilt den 3 disc version af serien som der også
findes. Med sæson 1 og 2.

God fornøjelse, når du ser den

hilsen

jimmy

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 27-01-07 22:32

"Martin Skovbo" <martin@langelandsvej275.dk> skrev i en meddelelse
> Køb dem! De er på tilbud her: http://www.choicesuk.com/ til £5 pr sæson

Jamen det tror jeg sgu jeg gør så, for Shaun of the Dead er da en af de film
jeg har moret mig mest med i MANGE MANGE år.

MVH. BK