Dobbelthagen, hvor finder man en der er dy~
Fra : Tanja

Dato : 05-02-07 16:39

Jeg ved ikke, om det lige er her jeg kan få hjælp, til at finde en god
plastickirurg, der kan hjælpe mig af min dobbelthage. Er der nogen der har
navn på en, der er god? Og hvad er prisen? Dobbelthagen generer mig!
Tak!

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 06-02-07 22:14

<klip> Jeg ved ikke, om det lige er her jeg kan få hjælp, til at finde en
god
> plastickirurg, der kan hjælpe mig af min dobbelthage. Er der nogen der har
> navn på en, der er god? Og hvad er prisen? Dobbelthagen generer mig!
> Tak!

Jeg troede jeg havde fundet en god plastickirurg på Erichsens klinik, var
derinde og aftale det hele. Af personlige årsager gik der så ½ år før jeg
bestilte tid. Et par dage før operationen ringede de og aflyste!
Ekstremt amatøragtigt og totalt skuffende for mig - de mente ikke at
reslutatet ville stå mål med operationen/prisen og det reslutat de mente at
få ud af det. Underligt nok mente de det modsatte da jeg var til
konsultation. Jeg fik atvide at jeg bare skulle tabe mig 10 kg, så ville
hagen forsvinde. Jeg måler 167 og vejer 64kg og har ikke lyst til at veje
54kg.

Så jeg kan jo ikke sige Om de har/havde ret, men jeg er dybt skuffet over
forløbet. Prisen var iøvrigt - så vidt jeg husker omkring 18.000 for det er
reelt en ansigtsløftning, hvis du har ikke tænker på fedtsugning (som er
noget billigere)
Det vil jeg gerne advare om - fedtsugning af hagen/halsen, det fik jeg
nemlig for 15 år siden, og idag har jeg gener af det. I frostvejr bliver
halsen/hagen helt følelsesløs og man man se de "kanaler" hvor de har suget,
det ser vildt klamt ud. Det vil de så heller ikke gøre noget ved, det er
åbenbart "normalt" efter en fedtsugning af halsen. Det var også på Erichsens
klinik.

Der ligger en klinik i Brede (Brede Plastkirurgi) som jeg kan anbefale, jeg
har været deroppe og tale med kirurgen, der straks afviste at behandle mig,
da han vurderede at mit tungebånd lå for tæt på og jeg kunne risikere at de
kom til at beskadige det. Fair nok, og rart med klar besked med det samme.
Jeg skulle faktisk ikke engang betale for konsultationen :)

Så jeg har næsten opgivet projektet, men jeg vil gerne høre hvad du finder
ud af :)

Held og lykke med det

Hilsen Heidi

Fra : Workingmom

Dato : 06-02-07 19:11

Tanja skrev:
> [...]
> plastickirurg, der kan hjælpe mig af min dobbelthage. Er der nogen der har
> navn på en, der er god? Og hvad er prisen? Dobbelthagen generer mig!

Jeg har fået lavet plastickirurgi på Søllerød privathospital og har
været enormt glad for behandlingen, prisen og resultatet.

Tine Ditmar

Fra : HPA3

Dato : 08-02-07 13:11

On 6 Feb., 20:11, Workingmom <ditmar-no-s...@hotmail.com> wrote:

> Jeg har fået lavet plastickirurgi på Søllerød privathospital og har
> været enormt glad for behandlingen, prisen og resultatet.
>
> Tine Ditmar

måske her en mulighed, priserne er i Engelske Pund, men betaling sker
i Euro og kursen til danske kroner: 1.000 Eng pund = 11.268 kroner

http://www.plastic-surgery.gr/en/index.html

Heraklion, Kreta, Grækenland