HJÆLP! Bakteriel meningitis
Fra : dktekno

Dato : 02-02-07 12:41

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2007/02/02/02015228.htm?nyheder

Mobiltelefonen kan give mig meningitis.

Og her står der, at meningitis er en meget farlig sygdom, som 15 % dør af
selvom de kommer i behandling!

http://www.netdoktor.dk/sygdomme/Fakta/meningitis.htm

Fra : Holst

Dato : 02-02-07 12:46

dktekno wrote:

> Mobiltelefonen kan give mig meningitis.

Så lad være med at bruge den, hvis du er bange for det. Alternativt kan
du jo bare holde dine ting rene.

Fra : Peter

Dato : 02-02-07 13:29

"dktekno" <dktekno@gmail.com> skrev i en meddelelse
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2007/02/02/02015228.htm?nyheder
>
> Mobiltelefonen kan give mig meningitis.
>
> Og her står der, at meningitis er en meget farlig sygdom, som 15 % dør af
> selvom de kommer i behandling!

Du tager en plastikskål, kommer et skvat opvaskemiddel i, og fylder efter
med kogende vand.
Så dropper du mobil telefon ned i blandingen og lader den ligge der i ca. 10
min, så smitter den med garanti ikke nogen mere.

Peter

Fra : dktekno

Dato : 02-02-07 23:12

Men så er den jo ødelagt, hvis jeg vasker den.

Fra : Holst

Dato : 02-02-07 23:26

dktekno wrote:

> Men så er den jo ødelagt, hvis jeg vasker den.

Er det ikke også af mindre betydning end at få meningitis?

Det er naturligvis dit eget valg.

Fra : gb

Dato : 04-02-07 15:28

"dktekno" <dktekno@gmail.com> wrote in

> Og her står der, at meningitis er en meget farlig sygdom, som 15 %
> dør af selvom de kommer i behandling!

Her er et alternativ, specielt til dig:

http://www.vhemt.org/

--