tandlæger i udlandet
Fra : Joergen

Dato : 31-01-07 18:27

hej
Tak for jeres svar, men det var ikke for at få sympatitilkendegivelse at jeg
skrev. Jeg kan selv betale, men det er ligesom helbreddet og sundheden som
jeg spurgte til......
Hilsen la

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 31-01-07 19:24

Den 31-01-07 18.27 skrev Joergen følgende:

> Tak for jeres svar, men det var ikke for at få sympatitilkendegivelse at jeg
> skrev. Jeg kan selv betale, men det er ligesom helbreddet og sundheden som
> jeg spurgte til......

Jeg ventede også nysgerrigt på erfaringer med den slags. Jeg har netop
bestilt tid til at få indsat implantater i Budapest (http://tandrejser.dk).

P.S. Til en anden gang, så skriv i den tidligere tråd i stedet for at
oprette en ny tråd.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Skrot mus og tastatur, i fremtiden kan du styre computeren med stemmen,

Fra : liseaa

Dato : 01-02-07 09:46

> [...]
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen
> Skrot mus og tastatur, i fremtiden kan du styre computeren med stemmen,

hej!
hvad skal du have ordnet, og hvad er prisen dernede? Jeg skal have 7 impl.
og med midlertidig tandprotese og efterfølgende tænder, skal jeg betale ca.
26.000kr.
håber at høre nærmere!
mvh. la

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-02-07 16:07

Den 01-02-07 09.45 skrev liseaa følgende:

> hvad skal du have ordnet, og hvad er prisen dernede? Jeg skal have 7 impl.
> og med midlertidig tandprotese og efterfølgende tænder, skal jeg betale ca.
> 26.000kr.

4-6 implantater med 6 kroner alt efter, hvad de siger, når de har set
mig. Du kan læse om behandling og priser på ovennævnte hjemmeside.
Umiddelbart ser det dyrere ud end dit tilbud, medmindre du har
fratrukket diverse tilskud. Jeg har kun læst godt om klinikken, og så
får du nok ikke rejsen meget billigere: 2 kroner - retur! (eksklusiv
lufthavnsafgift)

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gule huskesedler med alarmfunktion, så du aldrig glemmer en aftale.

Fra : liseaa

Dato : 02-02-07 00:00

> [...]
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen
> Gule huskesedler med alarmfunktion, så du aldrig glemmer en aftale.

hej kim!
Hvor kan du få den billige rejse? Jeg har forøvrigt fået et gatis tilbud hos
en tandlæge på amager (incl. røntgen) Jeg fandt ham her på nettet. I sverige
fik jeg ligeledes et overslag(eks.røntgen) ca 80.000 danske men de praler
også af at være de førende i europa. Jeg synes at der er en del penge at
rejse for(ca. 50.000) og jeg er faktisk rimelig glad for deres dejlige
klima.
Håber vi snakkes. Mvh. la

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-02-07 06:05

Den 01-02-07 23.59 skrev liseaa følgende:

> Hvor kan du få den billige rejse?

Det er et tilbud, som de har indimellem (skyeurope.com). Normalt koster
det vist omkring 400 kroner pr. vej - igen eksklusiv lufhavnsafgift.

> Jeg har forøvrigt fået et gatis tilbud hos
> en tandlæge på amager (incl. røntgen)

Imponerende!

> I sverige
> fik jeg ligeledes et overslag(eks.røntgen) ca 80.000 danske men de praler
> også af at være de førende i europa.

Jeg var inde på en svensk hjemmeside på et tidspunkt - jeg ved ikke, om
det har været samme tandlæge - men informationsniveauet var simpelthen
for ringe. Jeg sendte dem en mail med spørgsmål, men fik aldrig svar.
Ikke just betryggende.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Økonom Steffen Møller giver et bud på, hvordan internettet vil påvirke

Fra : someone@nowhere.com

Dato : 01-02-07 11:31

On Wed, 31 Jan 2007 19:24:26 +0100, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

> [...]
>bestilt tid til at få indsat implantater i Budapest (http://tandrejser.dk).
>
>P.S. Til en anden gang, så skriv i den tidligere tråd i stedet for at

Jamen Kim, så glæd dig over at du kun kommer til at betale ca. 1/3 af
dk-pris - kvaliteten på både implantater og arbejdet er helt i top,
blot har de det lidt svært med administration/overholde tider. Men du
løber jo heller ingen steder, så det er til at leve med!
Go' tur - Budapest har meget at byde på.

mvh
Flemming

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-02-07 16:21

Den 01-02-07 11.31 skrev someone@nowhere.com følgende:

> Jamen Kim, så glæd dig over at du kun kommer til at betale ca. 1/3 af
> dk-pris - kvaliteten på både implantater og arbejdet er helt i top,

Lyder fint!

> Go' tur - Budapest har meget at byde på.

Jeg ville nu alligevel have ønsket, det kunne have været klaret
herhjemme, der er ikke så meget turist i mig. Men man kan jo finde sig i
meget, når man kan spare 50-70.000 kroner.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få hjælp til at bruge de gratis anti-spywareprogrammer Ad-Aware, Spybot

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 01-02-07 19:23

> Jeg ville nu alligevel have ønsket, det kunne have været klaret herhjemme,
> der er ikke så meget turist i mig. Men man kan jo finde sig i meget, når
> man kan spare 50-70.000 kroner.

Det lyder som et pænt stort spænd på et tilbud - jeg ville nok have bedt om
en mere præcis pris.

Mvh Maria

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-02-07 19:55

Den 01-02-07 19.23 skrev Maria Frederiksen følgende:

> Det lyder som et pænt stort spænd på et tilbud - jeg ville nok have bedt om
> en mere præcis pris.

Prisen i Budapest ligger såmænd fast, det eneste spørgsmål i den
forbindelse er, om det er muligt at lave en "bro" med to implantater,
der bærer tre kroner, eller om der skal laves et implantat pr. tand. Det
kan tandlægen af gode grunde ikke sige noget om, før jeg har siddet i
stolen.

Usikkerheden i besparelsen kommer, fordi min danske tandlæge blot
fortalte, at det koster 16-18.000 kroner pr. implantat med krone, hertil
kommer diverse omkostninger til fx røntgenbilleder. Jeg syntes ikke
rigtigt, jeg ville betale for at få en mere præcis pris hos en dansk
tandlæge bare for at vide, hvor meget jeg sparer.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 01-02-07 20:59

> [...]
> rigtigt, jeg ville betale for at få en mere præcis pris hos en dansk
> tandlæge bare for at vide, hvor meget jeg sparer.

Næ, ikke når du har besluttet dig. Jeg ville bare rent personligt have
spurgt om prisen, når det var så mange tænder - jeg vil godt give en del for
at kunne tale med den tandlæge, der skal lave arbejdet og frem for alt ikke
skulle rejse af mange gange.

Mvh Maria

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-02-07 21:19

Den 01-02-07 20.58 skrev Maria Frederiksen følgende:

> Jeg ville bare rent personligt have
> spurgt om prisen, når det var så mange tænder

Hvis det er prisen herhjemme, du tænker på, skulle jeg have aftalt tid
hos en anden tandlæge end min egen (som ikke laver den slags) og så have
betalt for at få et tjek og en pris. Og som sagt, det ville være spild
af penge, når jeg nu ved, hvor stor besparelsen sådan cirka er.

> - jeg vil godt give en del for
> at kunne tale med den tandlæge, der skal lave arbejdet og frem for alt ikke
> skulle rejse af mange gange.

Der er tale om to rejser, og jeg taler selvfølgelig med tandlægen
dernede, inden han laver noget. Har jeg ikke tillid til ham, kan jeg
bare rejse hjem. Rejse plus hotel i fire dage koster cirka 1.500 - jeg
er lige ved at tro, at et tjek og en pristilbud hos en dansk tandlæge
ville koste mere.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Ryd op i dine højrekliksmenuer med Mmm Free.

Fra : Thomas Tilgrin

Dato : 31-01-07 22:30

"Joergen" <nonspam@mail.com> wrote in

> [...]
> Tak for jeres svar, men det var ikke for at få sympatitilkendegivelse
> at jeg skrev. Jeg kan selv betale, men det er ligesom helbreddet og

Så få det dog lavet i Danmark, når nu du vælter i penge!

Fra : Jette

Dato : 07-02-07 09:41

Min mand fik lavet 3 kroner i Stettin via www.av-min-tand.dk . Det kostede
omkring kr. 7.000,-. Han fik porcelæn (dyrere end guld) og en titanstift
isat i den ene (så vidt jeg husker). De havde mere moderne udstyr end hos
vores danske tandlæge og han har sagt at det var fint arbejde. Min mand har
heller ikke haft noget bøvl med det. En ting han godt kunne lide var at der
var 3 tandlæger til at debattere hvordan det var bedst og hvilke tænder,
der trængte mest. På den måde får man da med en mere kompetent løsning. Jeg
havde regnet med at han skulle leve af grød og vodka, men første dag, da de
havde slebet hans tænder ned, ringede han hjem at han lige havde sat en
søtunge til livs. Den kunne han tygge med tungen :) Vi skal derned igen og
have lavet tænder. En polsk taxachauffør han kørte med fortalte at han selv
tog til Ungarn for dem i Polen var aaaaaaalt for dyre, men Stettin var
eksotisk (og billig) nok til os.

God tur Jørgen!!

Hilsen Jette