symptomer på sygdom hvad fejler han ?
Fra : HPA3

Dato : 30-01-07 22:32

En mand 61 år har nu i 2 måneder været ude og inde på x-antal sygehuse
(ikke i Danmark)
han kan ikke gå, 3 mand måtte støtte ham hjem, han tog et (lille)
skridt af gangen og måtte sidde ned på en af mig medbragte stol, han
taler i vildelse, han kan ikke holde på urin/afføring, han er
møjbeskidt.
Historie blev smidt ud af et sygehus, en landsmand i Røde Kors tog
affære og ringede efter en taxa, han blev
indlagt på andet sygehus. Taxachaufføren ringede til hans konsulat, at
han må tilbage til udrejselandet. Hvem
skal følge ham, han kan ikke selv rejse med fly.

Jeg mener at huske at en sådan person er lige til sinil-dement
afdelingen på et kommunalt plejehjem og at SOS vil komme med et fly
+sygeplejerske for afhentning.
Nogen bud på sygdom ?
vh hpa

Fra : HPA3

Dato : 31-01-07 15:55

On 30 Jan., 23:32, "HPA3" <rodne...@otenet.gr> wrote:
> [...]
>
> Jeg mener at huske at en sådan person er lige til sinil-dement
> afdelingen på et kommunalt plejehjem og at SOS vil komme med et fly

Ja der er konstateret middel Altzheimers, hvilket han selv er blevet
klar over at han føler sin krop er som en 80-årigs
vh hpa

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 02-02-07 09:09

"HPA3" <rodney44@otenet.gr> skrev i en meddelelse

> Ja der er konstateret middel Altzheimers, hvilket han selv er blevet
> klar over at han føler sin krop er som en 80-årigs

Alzheimers har intet at gøre med at være eller føle sig gammel. De første
tegn på Alzheimers kan vise sig i 30-års alderen.

Mvh. Lisbeth