Uro i benene
Fra : Kim Madsen

Dato : 23-01-07 02:35

Hej jeg vil godt dele min nye viden med andre, om behandling af uro i
benene. Min mor har lidt utrolig meget af uro i benene de sidste 3-4 år, og
det har betydet at hun ikke har fået mere end ca. 2 timers sammenhængende
søvn i al den tid.
Men her for en månedes tid siden faldt jeg over en hjenneside
http://restlesslegs.dk/velkomst.asp hvor de skrev om emnet, og hvordan en ny
behandling hjælper mange mennesker, og jeg fik fortalt min mor om det,
hvorefter hun henvendte sig til sin egen læge for at få udskrevet den
medicin som blev omtalt på siden, og den første aften hun tog medicinen var
hun stort set fri for uro i benene og sov mange timer i træk, og det har
virket lige siden. Det er er ret ny behandling derfor er der ikke mange
læger der kender til behandlingen, det er grunden til jeg omtaler det her,
jeg har selv i en korter periode lidt af uro, og det var meget ubehageligt,
af den grund mener jeg at det er vigtigt at få behandlingen kendt så mange
steder som muligt. Jeg håber der er nogen der kan få glæde af oplysningerne.
venlig hilsen Kim