Navle lugter!
Fra : Helle

Dato : 20-01-07 18:45

Hejsa

Jeg blev i oktober opereret for galdesten igennem navlen. Såret helede fint
og nu er der bare et stort blålilla ar tilbage. Desværre er min navle ikke
ligeså pæn som før. Den er blevet foldet på en sær måde så det er svært at
rengøre den synes jeg. Oprindeligt var min navle et alm hul i maven. Faktisk
pæn...det var dengang.

Nu er mit problem at min navle STINKER! Rigtig rigtig grumt. Hver dag spuler
jeg den med bruseren og kommer sæbeskum derind, kører rundt med en finger og
tit med en vatpind. Det hjælper ikke. Jeg har til tider også lidt ondt i den
eller den kan klø. I dag kiggede jeg så på den og det lignede tør hud, men
det var det ikke. Kan det være svamp? huden er ikke tør men kunne mærke en
masse små bløde fnuller som jeg kunne skrabe ud. Virkelig ulækkert!!

Hvad kan jeg gøre?..

Har andre prøvet det?

Fra : Brian

Dato : 21-01-07 11:10

> Jeg blev i oktober opereret for galdesten igennem navlen. Såret helede
> fint
Snip en hel masse...

> Hvad kan jeg gøre?..
Gå på Apoteket og køb: "Medi-Skrub" flydende sæbe og brug det til at vaske
navlen med, det virker
(Er lidt dyrt, vist omkring 80 kr. for 250ml.)

Mvh. Brian

Fra : jane

Dato : 21-01-07 16:43

"Helle" <liljepigen@gmail.com> wrote in
brintoverilte

Et par dråber, 3% brintoverilte, så er det væk, enkelt og nem.

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Helle

Dato : 21-01-07 17:51

Men hvad er det? er det svamp eller?

Fra : Thomas Tilgrin

Dato : 22-01-07 19:31

"Helle" <liljepigen@gmail.com> wrote in news:45b399e4$0$47387
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Men hvad er det? er det svamp eller?

Møj.

Nej, jeg ville nok vælge at tage til lægen og få det undersøgt.