Angående slidgigt danskernes nation
Fra : Lyrik

Dato : 20-01-07 01:12

Jeg har igennem flere år rådspurgt mennesker omkring slidgigt om de havde
gode råd.
Gode råd på det felt står ikke ligefrem i kø.

Men et råd havde varme tilhængere:
Voltaren.
Jeg har gigt i tåledene og konen har gigt i knæet med vandige hævelser.
Efter at Voltaren-creme er kommet i håndkøb er problemerne minimeret i
forbløffende grad.
Man smører det udenpå ledet efter brugsanvisningen og vips er hævelserne
væk, slidgigten går fra aktiv mode over i vinterhi-mode hvilket virker
bedrende på længere sigt.
En ældre mand jeg kender humpede med opsvulmet knæ. jeg gav ham lidt på og
han fes ud og købte én, viste den til sønnen, der omgående konfiskerede
den til eget brug, hvorefter en ny tube måtte anskaffes.
Så vis ikke nogen den med mindre du vil miste den. Knaldgodt råd.))

--
Hilsen Jens "OS-X-TIGER for MAC"