Detox?
Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 17-01-07 19:55

Nogen der har noget at sige om dette?
For eller imod, hører gerne fra alle der ved noget om, eller har en mining
om Detox

/Heidi

Fra : Peter Albrechtsen

Dato : 17-01-07 20:43

"Heidi, Miver og Mulles mor" <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nogen der har noget at sige om dette?
> For eller imod, hører gerne fra alle der ved noget om, eller har en mining om Detox

Detox er vel slet og ret "afgiftning" - Hvad skal du afgiftes for?
Pillemisbrug ? - eller andre skadelige stoffer i kroppen?
Nogle kalder også tarmskylning for detox, men det er nu vist mest fup og ganske
overflødig.

Peter

Fra : gb

Dato : 18-01-07 04:57

"Peter Albrechtsen" <Peterallbrect@hotmail.com> wrote in

> Nogle kalder også tarmskylning for detox, men det er nu vist mest
> fup og ganske overflødig.

Jeg har prøvet den yogiske tarmskylning, hvor man drikker ca. isotonisk
saltvand og laver fysiske øvelser, indtil der kommer klart vand ud
(lidt grønfarvet af galde). Man føler sig virkelig godt tilpas og klar
i hovedet i lang tid efter, så fup eller overflødigt ved jeg ikke om
jeg vil give dig ret i.

--
GB

Fra : Peter Albrechtsen

Dato : 20-01-07 10:36

"gb" <nospam@no.invalid> skrev i en meddelelse
> "Peter Albrechtsen" <Peterallbrect@hotmail.com> wrote in
> Man føler sig virkelig godt tilpas og klar i hovedet i lang tid efter, så fup eller
> overflødigt ved jeg ikke om
> jeg vil give dig ret i.

Det må sådan som normalt fungerende mennesker har det når de er kommet af med deres
afføring på den normale måde.

Peter

Fra : gb

Dato : 20-01-07 16:01

> Det må sådan som normalt fungerende mennesker har det når de er
> kommet af med deres afføring på den normale måde.

Nu er shank prakshalana (den yogiske teknik) lidt mere gennemgribende
end bare at gå på lokum. Man følger også en rimelig striks diæt et par
uger efter - ellers går fordøjelsen totalt amok, og desuden hører der
en vis yogapraksis med.

Det er altså alt i alt et forløb på et par uger, og ikke blot en "tur
på tønden", eller en slamsuger op bagi.

--
GB

Fra : Peter Albrechtsen

Dato : 20-01-07 18:38

> [...]
> end bare at gå på lokum. Man følger også en rimelig striks diæt et par
> uger efter - ellers går fordøjelsen totalt amok, og desuden hører der

Og tør du oplyse os andre hvad sådan en omgang koster, så skal jeg fortælle dig
hvorfor jeg mener at det er fup og svindel?

Peter

Fra : gb

Dato : 21-01-07 02:12

> Og tør du oplyse os andre hvad sådan en omgang koster, så skal jeg
> fortælle dig hvorfor jeg mener at det er fup og svindel?

Jeg vil da gerne lære dig at gøre det helt gratis.

--
GB

Fra : gb

Dato : 21-01-07 17:11

gb <nospam@no.invalid> wrote in news:Xns98BF165A2B62Bnospam465098@
130.227.3.84:

> Jeg vil da gerne lære dig at gøre det helt gratis.

Nå, ikke?

--
GB

Fra : Ukendt

Dato : 17-01-07 20:57

> [...]
> Nogen der har noget at sige om dette?
> For eller imod, hører gerne fra alle der ved noget om, eller har en mining

Det er rent fup. Hvis din krop virkelig akkumulerede affaldsstoffer ville
organismen ikke kunne fungere.
Med mindre du har alvorlig sygdom, så klarer din lever, nyrer og tarm det
hele af sig selv.

Fra : Rado

Dato : 18-01-07 18:22

On Wed, 17 Jan 2007 20:57:25 +0100, "M" <none> wrote:

> [...]
>organismen ikke kunne fungere.

>Med mindre du har alvorlig sygdom, så klarer din lever, nyrer og tarm det

Det burde de i teorien ja. Men alle de jeg har hørt om (inkl. jeg
selv) der har prøvet en tarmskylning har følt sig meget bedre tilpas
fysisk og/eller psykisk, lige efter.

Spørgsmålet er så hvorfor.

--
Rado

"The obvious is that which is never seen
until someone expresses it simply."
- Christian Morgenstern

Fra : ThomasB

Dato : 18-01-07 18:46

"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det burde de i teorien ja. Men alle de jeg har hørt om (inkl. jeg
> selv) der har prøvet en tarmskylning har følt sig meget bedre tilpas
> fysisk og/eller psykisk, lige efter.
>
> Spørgsmålet er så hvorfor.

Fordi i godt kan lide at få stukket ting op i numsen?

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 18-01-07 18:52

On Thu, 18 Jan 2007 18:22:16 +0100, Rado
<rado@fjernpost1.tele.dk> wrote:

>Det burde de i teorien ja. Men alle de jeg har hørt om (inkl. jeg
>selv) der har prøvet en tarmskylning har følt sig meget bedre tilpas
>fysisk og/eller psykisk, lige efter.
>
>Spørgsmålet er så hvorfor.

For ikke at føle sig som en tåbe, der fylder penge i lommen på
svindlere
mvh Ebbe

Fra : Thomas Tilgrin

Dato : 18-01-07 21:29

Rado <rado@fjernpost1.tele.dk> wrote in

> Det burde de i teorien ja. Men alle de jeg har hørt om (inkl. jeg
> selv) der har prøvet en tarmskylning har følt sig meget bedre tilpas
> fysisk og/eller psykisk, lige efter.
>
> Spørgsmålet er så hvorfor.

Det er bare psykosomatisk.

Fra : ThomasB

Dato : 19-01-07 00:06

"Thomas Tilgrin" <@> skrev i en meddelelse

> Det er bare psykosomatisk.

Ja, sikkert nok, selvom det nok også er rart at komme af med en masse lort
en gang i mellem