Teak-koto laminat dørkplade
Fra : Lars A.

Dato : 29-01-07 21:12

Hej gruppe.

Teak-koto (teak m/lyse striber) dørkplade fra f.eks. Falster Finér er
særdeles dyrt. Desuden blødt og sårbart, og kræver lakeringer der altid er
intakt.

Flere bådmærker, herunder Bavaria, anvender plade med overflade af laminat,
hvilket måske nok er en anelse kunstig, men dog efter min opfattelse
acceptabel, ikke mindst når der tænkes på hvor utrolig meget mere slidstærkt
det er. Tilmed har jeg fra et norsk forum 'snuset' mig til at det skulle
være væsentligt billigere end den finérede plade.

Men, men - hvor kan man købe denne dørkplade med 'teak-koto' laminat?

--
vh. Lars Andersen

----
Hent en gratis SPAMfighter her.