foldepropel
Fra : Henrik Kolle Rasmuss~

Dato : 26-01-07 12:24

Hej NG
Er der nogen som har et godt link til billige foldepropeller til
sejlbådsdrev Yanmar
mvh Henrik Kolle

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 26-01-07 15:19

Hej Henrik,

Foldepropeller er nu en del dyrere end faste propeller.

Her er et link til nye propeller:
http://www.propeller.dk/sejlprop.htm

Brugte kan du bl.a. se på: http://udkik.dk/
Køb og salg, Udstyr og motorer, Andet udstyr,
her er der p.t. 7 stk til salg.

Mvh/Harding

Fra : Ole Pagh

Dato : 26-01-07 18:18

Henrik Kolle Rasmussen sendte dette med sin computer:
> Hej NG
> Er der nogen som har et godt link til billige foldepropeller til sejlbådsdrev
> Yanmar
> mvh Henrik Kolle

Ikke nogen god kombination: 'Foldepropel' og 'billig'!

Disse her er ikke billigst, men heller ikke dyrest:
http://www.flexofold.com/.

Jeg har fået særdeles fin service efter et problem der opstod med min
foldepropel, som også sidder på en Yanmar 1GM.

Så vidt jeg husker lover han 14 dages fuld returret hvis man ikke er
tilfreds.

PS: Husk ved evt. bestilling at sige at propelnavet SKAL være elektrisk
isoleret fra motortakslen. (det var mit probelem at det var det ikke i
første omgang)

--
hilsen Ole
(mail: fjern x'erne i mail adr.)

Fra : Bjarke M. Christense~

Dato : 26-01-07 20:19

'Foldepropel' og 'billig' = BRUGT ??

Bjarke

Fra : Per Nordahl

Dato : 26-01-07 22:07

"Bjarke M. Christensen" <bjarkeNG@grevestrand_punktum_danmark> skrev i
en meddelelse news:45ba5420$0$140$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> 'Foldepropel' og 'billig' = BRUGT ??
>
> Bjarke

Havareret båd ud fra Thyborøn?
Man skal bare selv afhente.

Ps: Andre steder er også muligt.
God jagt.
Per.

Fra : HO

Dato : 26-01-07 21:11

"Henrik Kolle Rasmussen" <kollevvs@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
> Er der nogen som har et godt link til billige foldepropeller til
> sejlbådsdrev Yanmar
Hej
Kan du oplyse målene - diameter / stigning du ønsker.

MVH
Hans

Fra : Henrik Kolle Rasmuss~

Dato : 04-02-07 20:37

Hej Hans
Jeg leder efter en propel til en yanmar SD20 drev 15*11 eller 12
mvh henrik kolle

Fra : HO

Dato : 05-02-07 17:01

> Hej Hans
> Jeg leder efter en propel til en yanmar SD20 drev 15*11 eller 12
Hej
Desværre så var alle propellerne 17*xx
MVH
Hans