Multifunktionsprintere
Fra : Niels Steg

Dato : 29-06-01 07:27

Hej Alle sammen

Jeg kunne godt (før køb) tænke mig at vide lidt mere om funktionalitet,
økonomi og kvalitet ved de nyeste billige multifunktionsprintere fra HP
f.eks T65 som jo angiveligt indeholder det meste et minikontor har behov
for.

* Niels Steg *
* www.steg.dk *

Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 29-06-01 11:14

> *********************************
> * Niels Steg *
> * www.steg.dk *
> *********************************

Hmm - Det logo har jeg lavet... :-/

http://www.steg.dk/akt/

....er det dig der har lavet det efter??

// Søren

Fra : Niels Steg

Dato : 29-06-01 14:33

"Søren Aaholm Møller" <swdata@image.dk> skrev i en meddelelse

> Hmm - Det logo har jeg lavet... :-/
>
> http://www.steg.dk/akt/
>
> ...er det dig der har lavet det efter??

Nope, jeg har kun lagt farver på for at fremhæve ITV- logoet )

Niels

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 30-06-01 14:44

"Niels Steg" <niels.steg@get2net.dk> wrote in message
> Hej Alle sammen
>
> Jeg kunne godt (før køb) tænke mig at vide lidt mere om funktionalitet,
> økonomi og kvalitet ved de nyeste billige multifunktionsprintere fra HP

Jeg har selv en HP G55 multi-ting.

Jeg syntes den er fed, printer hammergodt på HP fotopapir, er lydløs, og
hurtig på alm. print.
Kopimaskinen fungerer godt, bruger den ikke blodigt, men egentlig meget fedt
at ha den.
Scanneren har jeg lidt bøvl med, jeg tror dog nok jeg er nødt til at
tilskrive en del af det på mig selv.
Jeg har ikke brugt så meget tid på den endnu, men den tid den glæde.
Hvis nogle kender til andre scannerprogrammer end medfølgende, hører jeg
gerne.

Hygge

Kim J.

Fra : darkh

Dato : 30-06-01 16:03

Jeg har generelt kun haft gode oplevelser med HPs multifunktionsprintere,
men T65 som du selv nævner vil jeg dog ikke vælge. Kvaliteten er ok men
scanner funktionen består i at den trækker papiret igennem maskinen. Du kan
derfor ikke scanne sider fra ex. en bog (med mindre at du river siderne ud
af bogen). Hvis jeg var dig ville valget være en g55 eller en g85 hvis du
også vil bruge den som fax.

mvh
Jesper