Zyxel router100WH kalder op hele tiden
Fra : "Bix"

Dato : 21-12-00 07:23

Hej NG

Jeg har fået min Zyxel Prestige 100WH til at koble tre pc'ere på
Internettet.
Problemet er at den ca. hvert 3-4 minut beder mit Diva ISDN modem om at
kalde op, den åbner B1 med jævne mellemrum.
Jeg kunne også tænke mig at når jeg lukker min browser el. postprogram så
lukkede den også forbindelsen.
Jeg håber nogen kan hjælpe mig.

Med venlig hilsen
Bjarne S. Hansen

--
Posted from 185.hostline.dk [195.97.135.185] (may be forged)

Fra : Kasper Myram

Dato : 21-12-00 09:57

> Jeg har fået min Zyxel Prestige 100WH til at koble tre pc'ere på
> Internettet.
> Problemet er at den ca. hvert 3-4 minut beder mit Diva ISDN modem om at
> kalde op, den åbner B1 med jævne mellemrum.

Go'e gamle netbios... Ind i Zyxel'en og lav et filter, der blokker for port
137-139. Kig på www.zyxel.com for at få den helt nøjagtige opskrift (jeg kan
sgutte huske det! :))

Så skulle du få langt færre opkald. Iøvrigt så er filteret sat ind som
standard på nyere routere - på tide!

--
Best Regards

Kasper Myram