Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Links til inspiration til utradionelle bry~
Fra : emilsen

Dato : 29-01-07 00:43

Hej

For omkring et års tid siden var der opmærksomhed omkring en fotograf,
som optog bryllupfotos på utraditionel vis. Der blev vist virkeligt
gode billeder, som var optaget på lokationen.

F.eks. billeder optaget ved Vesterhavet og mange andre steder.
Fotografen havde meget travlt.

Som inspiration, vil jeg gerne gense disse billeder. Men jeg husker
ikke, om det var en TV-udsendelse, eller om det var en hjemmeside hvor
billederne blev vist.

Mit spørgsmål er derfor: Hvad skal jeg Google efter?

m.v.h. Emil

Fra : Leif Langgaard

Dato : 29-01-07 11:46

"emilsen" <emilsen@nowhere.invalid> skrev i en meddelelse

> Mit spørgsmål er derfor: Hvad skal jeg Google efter?

Hej

Prøv:

http://images.google.dk/images?hl=da&as_qdr=all&sa=N&resnum=0&q=wedding%20photo&ie=UTF-8&oe=UTF-8&tab=gi

--
Leif Langgaard
"Det er blevet vanskeligt at fotografere, alle de gode billeder er jo taget"

Fra : Ukendt

Dato : 29-01-07 18:51

emilsen wrote:

> For omkring et års tid siden var der opmærksomhed omkring en fotograf,
> som optog bryllupfotos på utraditionel vis. Der blev vist virkeligt gode
> billeder, som var optaget på lokationen.

Kan det være hende her:
http://www.karenrelster.dk/

MVH
Steen

Fra : emilsen

Dato : 30-01-07 03:01

Følgende er skrevet af Steen Lund Hansen:

> Kan det være hende her:
> http://www.karenrelster.dk/

Gode billeder; men det var en anden stil. Nu har jeg fundet nogle
andre, som kommer tæt på det eftersøgte, og minder om den location jeg
har fået udpeget.

Tak for interessen, også til Leif Langgaard; jeg havde slet ikke tænkt
på at søge i de engelsksprogede sider.

m.v.h. Emil