Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon D80 eller Canon 400D
Fra : Søren Reinke

Dato : 28-01-07 15:12

Hejsa

Jeg går og grubler over at købe mig et godt digital SLR kamera med
undervandshus osv.

Men jeg kan ikke helt finde ud af om det skal være et Nikon D80 eller et
Canon 400D. Er der nogen herinde der har erfaring med begge som de vil
dele ?
Eller bare erfaring med et af dem er klart også velkomne.

Hvis nogen ligefrem har dykket med et af dem sig endelig til.

På forhånd tak.

--
Best regards
C.T.O. Søren Reinke

Fra : Leif Langgaard

Dato : 28-01-07 17:08

"Søren Reinke" <soren@REMOVE.reinke.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Jeg ville gå den anden vej, find et godt/billigt undervandshus, det er jo
ikke sikkert at de med det samme laves til de nyeste modeller.
Om du dykker med Nikon eller Canon ser jeg ikke den store forskel på. Igen,
det mærke der har det objektiv som du vil bruge bør du vælge, husene er
_næsten_ ens!
Så kik på optik og UV-hus først!

--
Leif Langgaard
"Det er blevet vanskeligt at fotografere, alle de gode billeder er jo taget"

Fra : Søren Reinke

Dato : 28-01-07 17:13

Leif Langgaard wrote:
> [...]
>
> Jeg ville gå den anden vej, find et godt/billigt undervandshus, det er jo
> ikke sikkert at de med det samme laves til de nyeste modeller.

De findes skam allerede, blandt andet Ikelite leverer dem.

> [...]
> det mærke der har det objektiv som du vil bruge bør du vælge, husene er

Hus er fikset, optik'en er så det næste.

Tak for tips.