Hvad er Dixa net?
Fra : Jesper Yde

Dato : 28-06-01 22:53

Og hvor seriøst et produkt leverer de? Er det varm luft?

http://www.dixanet.dk/frameset.html

mvh
Jesper

Fra : Jens

Dato : 28-06-01 22:51

"Jesper Yde" <jesper.hansen3@e-box.dk> skrev i en meddelelse
> Og hvor seriøst et produkt leverer de? Er det varm luft?
>
> http://www.dixanet.dk/frameset.html

Det er der ingen der ved endnu. De starter vistnok først til August med at
levere.....

Jens

Fra : Andreas

Dato : 29-06-01 09:09

On Thu, 28 Jun 2001 23:51:13 +0200, "Jens" <jjonsson@get2net.dk>
wrote:

>"Jesper Yde" <jesper.hansen3@e-box.dk> skrev i en meddelelse

>Det er der ingen der ved endnu. De starter vistnok først til August med at
>levere.....
Jvf. en artikel i Computerworld for et par uger siden, står den
tidligere FIL direktør Basse Bergqvist i spidsen for firmaet Dixanet
som angiveligt skulle have engelske investorer i ryggen.

--
- Andreas

"Never drive faster than your Angels can fly"

Fra : JN

Dato : 30-06-01 16:54

Jeg håber det bedste for dem. Deres produkter er, hvis Dixa Net ellers
overholde hvad de skriver, uden sidestykke.

mvh Jakob Nielsen