Blod i afføring
Fra : Lilian Nielsen

Dato : 27-01-07 12:06

Hej

Min kat Mille kommer af med blod i afføringen,jeg vil gerne høre hvad man
kan gøre ved det.Og det tager også lang tid for hende og være i kattebakken,
og jeg overvejer og tage til dyrelægen mandag for det er meget dyrt her i
weekenden da jeg har Gistrup dyreklinik.

Men hvis det bliver værrer bliver jeg nød til og tage der hen,for hun ikke
skal få det rigtig skidt.

Hilsen Lilian.

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Camilla Baird

Dato : 27-01-07 12:38

Lilian Nielsen wrote:
> [...]
> weekenden da jeg har Gistrup dyreklinik.
>
> Men hvis det bliver værrer bliver jeg nød til og tage der hen,for hun ikke

Det *kunne* lyde som en en let forstoppelse... er blodet friskt?
Hvis det er forstoppelse, kan du forsøge at give katten lidt tun i olie
- eller lidt madolie på maden. Whiskas dåsemad har også ofte en god
effekt mog forstoppelse.
mvh Camilla

Fra : charlotte kofoed

Dato : 27-01-07 17:45

> [...]
> >

> Det *kunne* lyde som en en let forstoppelse... er blodet friskt?
> Hvis det er forstoppelse, kan du forsøge at give katten lidt tun i olie
> - eller lidt madolie på maden. Whiskas dåsemad har også ofte en god
> effekt mog forstoppelse.
> mvh Camilla
>
> --------------040800070005030402040404
> filename=
>
> begin:vcard
> fn:Camilla Baird
> n:Baird;Camilla
> org:Primprau\'s Korats
> adr:;;Kokkedal Stationsvej 8;Kokkedal;;DK-2980;Denmark

Blod i afføringen kan betyde rigtig mange ting, foderskift, en rift i
tarmen, men ikke mindst orm og giardia :(
Jeg har haft en kat der havde blod i afføringen og han fik panacur i 8
dage i træk mod orm/giardia, og der har ikke været noget siden

Med venlig hilsen
charlotte kofoed
- Tøm kattebakken ved privat svar