Hvor amnge gange om dagen?
Fra : Kerstin Hundahl

Dato : 26-01-07 19:14

Hej allesammen
Jeg er ny i dette forum,og har lige fået en lille hankat, som hedder
Claudius. Han er 12 uger gammel.
Jeg kan se på de mange indlæg at mange er jer har meget erfaring, så nu
håber jeg i kan hjælpe mig.
Min kat tisser ca. 5 gange om dagen. Jeg ville bare lige høre om det var
normalt?Han drikker hvad jeg skulle mene er normale mængder.

Med venlig hilsen
Kerstin Hundahl
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 27-01-07 10:19

Hej Kerstin

Tillykke med din lille nye killing....Ja det er helt normalt med en ca. fem
gange på bakken og tisse. Det kan også sagtens være mere eller mindre uden
det betyder noget...

Held og lykke til jer begge )

Hilsen Majbritt

Fra : Ragna

Dato : 27-01-07 10:33

Hej Kerstin!
Velkommen til katte-nyhedsgruppen og til lykke med din killing.
For mig lyder det helt normalt, selv om jeg ikke ligefrem talte antallet af
gange, da vores 5-måneders killing var i den alder.
Held og lykke med den lille!

--
Venlig hilsen, Ragna