Aflivning af vores kat
Fra : The Daywalker

Dato : 25-01-07 15:41

Hejsa alle sammen

Så skete det idag d 25 januar

Vi havde besluttet i gennem længre tid os for at aflive vores kære cirkeline
fordi at jeg var næsten den eneste der kunne komme til den og katten væste
og havde gået til angreb flere
gange på venner og familie........ og nu hvor vi har fået nevøer og i
fremtiden selv får børn ville vi ikke kunne tilgive os selv
hvis katten angreb dem også... katten kunne være rigtig sød og kælen den ene
dag og den anden være agrasiv....
Vi havde haft katten siden den var killing og den har været inde kat 6 år af
sit 6½ år liv vi gav den et halt år mere efter vi flyttede i hus og den kom
ud... men den kunne ikke finde ud af det med at være ude...den gik nok ind
og ud ca 35 gange i timen Vi ville se om det blev bedre men efter den tid
havde den fået mange chancer,Min kæreste ville ikke længre kæle for den og
vi følte os ikke tryge med den mere.... hun er nu taget afsted til dyrlægen
for jeg kunne ikke gøre det....
Men nu sidder vi tilbage med sorg og det skal vil bearbejdes på en eller
anden måde.
Det går bare ondt indeni selv om katten har været på den måde.... savner den
rigtigt meget ligenu...
Sidder og tænker på om der er noget vi kunne ha gjort anderledes.....men det
er der nok ikke...
Det er bare så underligt... at når man kommer hjem at den ikke er der
mere...:(

Hilsen de Ulykkelige

Fra : Lone Gram Jensen

Dato : 25-01-07 15:52

Jeg føler med jer, det er slemt at skulle sige farvel til sine dyr.
Men ud fra din fortælling, mener jeg oprigtigt, at I har taget den
eneste rigtige beslutning.
En kat skal ikke være aggressiv.
Sender varme tanker.
Mange hilsener
Lone

Med venlig hilsen
Lone Gram Jensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Trine Lund

Dato : 25-01-07 16:05

"The Daywalker" <baun6666"xxx"@gmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> cirkeline
> Det er bare så underligt... at når man kommer hjem at den ikke er der

Sidder med tårer i øjnene nu. Det gør mig ondt på jeres vegne, for det er så
hårdt at skulle aflive en kat man har haft en masse gode timer med. Men
ligesom Lone vil jeg sige, at det helt sikkert var den rigtige beslutning I
traf omstændighederne taget i betragtning.

Mange hilsner, Trine

Fra : Tove Krieger

Dato : 25-01-07 16:55

Trine Lund wrote:

Det gør mig bare så ondt for jer. Jeg var igennem det samme for 4 mdr.
siden med min ældste kat, han blev 10 år og havde fået uhelbredelig
sukkersyge. Det er næsten ikke til at bære, at man er nødt til at tage
den tunge beslutning, og især ikke når det som i jeres tilfælde var på
grund af psykiske problemer. Det er helt sikkert den bedste løsning
både for jer og katten. Håber på det bedste for jer, og hvem ved om I
ikke får en ny lille kat igen senere................. det ku' jo være.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Siri

Dato : 25-01-07 16:50

> [...]
det
> er der nok ikke...
> Det er bare så underligt... at når man kommer hjem at den ikke er der

Åh....
Trøste trøste....
Det er så barsk at skulle af med sådan en kær ven...
Måske kan I byde en anden kat på et varmt og kærligt hjem - der er jo
mange misser, der mangler hjem og kærlighed.... Også misser, der er
kærlige og harmoniske, og kan gøre jer glade igen, også nevøer og niecer

Krammer herfra og potenus fra Gia
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar