Så er katten kommet hjem......
Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 24-01-07 00:38

Hej gruppe

Ja så kom dagen hvor vi hentede katten (som boede i en krybekælder) hjem .
Vi var en tur omkring dyrlægen, og hun er i fin stand....dog har hun fået en
ormkur.
Hun har taget det helt vildt stille og roligt, jeg havde ellers gjort et
værelse klar til hende, men efter er par minutter ville hun gerne ud og jeg
prøvede forsigtigt ...det gik helt fint og hun går rundt og snuser til
alting, og vil MEGET gerne kæles hele tiden.
Men der er jo så mine andre katte, de har været knapt så gæstfri de har
hvæst af hende hele aftenen, men heldigvis ikke noget alvorligt..hun er dog
ganske ligeglad heldigvis.
Hun har IKKE været på nogle af kattebakkerne endnu...så jeg venter jo
spændt...
Så alt i alt er det indtil nu gået over alt forventning....godt hun er
kommet ind i varmen, og har fået noget selskab.

hilsen Majbritt

Fra : Tove Krieger

Dato : 24-01-07 11:29

Majbritt Hågensen wrote:
> [...]
> Så alt i alt er det indtil nu gået over alt forventning....godt hun
> er kommet ind i varmen, og har fået noget selskab.

Gudskelov at hun er kommet hjem til ordnede forhold. Du er et godt
menneske Majbritt, det kan vist ikke siges tit nok.

Dine andre katte vil meget hurtigt komme til at synes om hende. Der
skal nok bare være en lille prøvetid, der er vel også hieraki i
kattenes verden. Kattebakken vil også hurtigt blive det foretrukne
sted. Vi skal jo allesammen vænne os til nye ting, og katte plejer at
være lynhurtige til at lære. Held og lykke med hele foretagendet.

--
Venlig hilsen Tove og Mini.
Beware of people who dislike cats

Fra : "

Dato : 24-01-07 15:55

Majbritt Hågensen wrote:
> Så alt i alt er det indtil nu gået over alt forventning....godt hun er
> kommet ind i varmen, og har fået noget selskab.

Dejligt at høre. De andre katte skal bare have et par uger/måneds tid, så
skal det nok gå. Flot at du har tid/plads/råd/hjerterum til at tage dig af
hende