kommende hunde ejer :))))
Fra : Lars Bisgaard

Dato : 02-02-07 16:59

Så fik jeg det bekræftet, der ligger en lille Drente til mig på sjælland :)

En han som blev født den 27-1 så der er jo ca. 7 uger til at jeg kan hente
den.

Men hold da op hvor jeg glæder mig til at få den :)

Mvh

Lars Bisgaard

Fra : Eva

Dato : 02-02-07 17:04

"Lars Bisgaard" <lcbFJERN@DETTEmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hente den.
>
> Men hold da op hvor jeg glæder mig til at få den :)

Hej Lars

Tillykke - det bliver nogle lange uger, ikke? ;0))
Hvilken race er det, du har valgt?

mvh Eva

Fra : Tove Krieger

Dato : 02-02-07 17:42

Eva wrote:
> [...]
>>

> Hej Lars
>
> Tillykke - det bliver nogle lange uger, ikke? ;0))

Hej Eva

Drente (Drentsche Patrijshond) er en skøn jagthund, hvoraf der ikke er
ret mange i Danmark (tror jeg nok).

I hvert fald hjerteligt til lykke til Lars. 7 uger skal nok gå
hurtigt, forstår godt at du glæder dig.

Du må hellere end gerne vise os nogle billeder af den når du kommer så
langt.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Eva

Dato : 02-02-07 18:12

> [...]
> forstår godt at du glæder dig.
>
> Du må hellere end gerne vise os nogle billeder af den når du kommer så

Hej Tove

Tak for forklaringen - jeg har ikke hørt om denne race før.'
Jeg må lige et smut på nettet og se, hvordan sådan en fyr ser ud :0))

mvh Eva

Fra : Eva

Dato : 02-02-07 18:20

Nu har jeg været på nettet og set hunden - det er en flot hund.

Men hvordan adskiller den sig fra andre jagthunde, som er mere almindelige i
Danmark?

Jeg synes den minder en del om münsterlænderen, som jo også er en jagthund.

Men i hvertfald tillykke med hvalpen - de er jo bedårende, som alle hvalpe !

mvh Eva

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 04-02-07 20:03

"Eva" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jagthund.
>
> Men i hvertfald tillykke med hvalpen - de er jo bedårende, som alle hvalpe

Hvordan den adskiller sig fra andre jagthunde vil jeg ikke udtale mig om :)

for nu at tage det eksempel du selv nævner münsterlænderen... så bliver
drenten tit af dem som ikke kender den forvikslet med den, men de 2 hunde
trænere som jeg kender, siger at hvis den ligner en kleiner münsterlænderen
så burde jeg ikke købe den da det er en ikke inteligent race, og det kan jeg
ikke give dem ret i .. kun sige at jeg da tror at drenten er klogere.. men
allerede nu uden at jeg selv har udtalt mig om münsterlænderen så vil nogle
jo selvfølgelig føle sig tråd over skoen, for det er jo utroligt svært at
sige hvad der adskiller sig en race fra andre, unden at støde nogle.
For næsten lige meget hvilken hund man har, så er man jo glad for det, men
læs på drentes hjemmeside hvad for en hund det er, og jeg vil så helt
sikkert igennem de gode og knab så gode tider som hunde ejer... skrive lidt
her i gruppen omkring hvordan det går.

Mvh

Lars Bisgaard

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 02-02-07 18:32

Racen finder I på http://drenteklub.dk/

og billeder af hvalpen skal i nok få så snart at den kommer inden for døren,
og måske før :)

Mvh

Lars Bisgaard

Fra : Thomas

Dato : 04-02-07 20:38

Jamen tillykke med hunden Bisgaard!

Det kan jo ligefrem være at han kan komme på besøg og lege med lille Victor!

Hilsen Thomas

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 05-02-07 16:15

> Jamen tillykke med hunden Bisgaard!
>
> Det kan jo ligefrem være at han kan komme på besøg og lege med lille
> Victor!
>
> Hilsen Thomas

Hej Thomas

Ja så lykkedes det endelig for mig at finde den jeg ville have :)

Selvfølgelig skal den da lege med Victor, hvis du lige forklarer den "lille"
Victor at den IKKE må spise den i EN bid :)

Vi snakkes

Hilsen Lars