Lidt billeder.
Fra : pwh

Dato : 01-02-07 21:19

Da gruppen ser ud til at gå lidt ½-død
må jeg hellere bidrage med lidt blandede billeder

Alle OT kommentarer er mere end velkommende,
og begynder nogen at chatte får de kun ros

http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=3119

/Jens

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 01-02-07 21:39

pwh skrev:
> Da gruppen ser ud til at gå lidt ½-død
> må jeg hellere bidrage med lidt blandede billeder
>
> Alle OT kommentarer er mere end velkommende,
> og begynder nogen at chatte får de kun ros

Jeg er ret vild med dine hunde, også den stribede. Kommer de til at se
sådan ud, når man barfer?

)) Dikte

Fra : pwh

Dato : 01-02-07 22:48

Benedikte Brisson, skrev:

> Jeg er ret vild med dine hunde, også den stribede. Kommer de til at se
> sådan ud, når man barfer?
>
> )) Dikte

*LOL*
Den stribede, du tabte mig lige 10 sekunder
Men nu hvor du spørger, den stribede nægter nu at æde
kattemad, det skal værer sejfileter eller rå hjerter.
Så den stribede har indført barf for sig selv uden om mig

/Jens

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 01-02-07 23:19

pwh skrev:

> *LOL*
> Den stribede, du tabte mig lige 10 sekunder

Hmmm, jeg ville da hellere tabe mig end tabe dig...

> Men nu hvor du spørger, den stribede nægter nu at æde
> kattemad, det skal værer sejfileter eller rå hjerter.
> Så den stribede har indført barf for sig selv uden om mig

Hvis du nu noterer ned, hvad den stribede indtager og hvad der sker ved
det (om den bliver mere stribet eller begynder at sige vov), har du
snart stof til en bog du kan sælle ovre i kattegruppen

Venlig hilsen Dikte

Fra : pwh

Dato : 01-02-07 23:55

Benedikte Brisson, skrev:

> Hmmm, jeg ville da hellere tabe mig end tabe dig...

Ja, jeg er sgu tynd nok som du ser

> Hvis du nu noterer ned, hvad den stribede indtager og hvad der sker
> ved det (om den bliver mere stribet eller begynder at sige vov), har
> du snart stof til en bog du kan sælle ovre i kattegruppen

Den stribede rules, sådan vil det værer til dens dødsdag.
Og når den kommer, vil en ny kat overtage føringen.
Sådan er naturens orden, Dogs droles and cats rules

Ved ikke hvorfor det er sådan her i huset, katten er jo klart den svage,
men de 2 store høveder respektere den altså som den øverste.
Ikke at forstå at det er frygt, jow fra Angels side, men Tyson omgåes
faktisk katten rigtigt fint, han trækker sig dog hvis det er.
Angel er direkte frygtsom, ved ikke hvorfor, men ligger Angel hos mig
og katten kommer, så fiser Angel af, det gør Tyson dog ikke.

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 01-02-07 21:55

pwh wrote:
> [...]
> må jeg hellere bidrage med lidt blandede billeder
>
> Alle OT kommentarer er mere end velkommende,
> og begynder nogen at chatte får de kun ros

Jubii, rigtigt gode billeder Jens. Det første må da lige være guf for
John Angel er dejlig der hvor hun ligger og cykler på sengen,
kors hvor kan hun spille "krukket", og sikke blanke pelse de to vovser
har, men det har jeg jo rost dig for før, kan jeg huske.
Det er næsten en gyser det med mis og den lille mus. Din mis ser da
ikke for interesseret ud. Og så til det springende punkt: Gad vide
hvem den smarte fyr med vindblæst frisure og "sygekasse-okkularerne"
er ?

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : pwh

Dato : 01-02-07 23:09

Tove Krieger, skrev:

> [...]
> kors hvor kan hun spille "krukket", og sikke blanke pelse de to vovser
> har, men det har jeg jo rost dig for før, kan jeg huske.

Det kan ikke gøres for tit Tove
Jeg tror desværrer at John boycotter os for tiden for at markerer
en pointe mht sniksnak, men han er nok med i kulissen

Vi kan jo benytte lejligheden til at svine Milo til med hans
skæve bagben der tvinger ham til at tisse som en tøsehund.
Godt han fik ham billigt, meget kan hans billedmanipulation gører,
men det ændrer altså ikke ved at en hanhund der tisser som en tøs,
den er altså også en tøs (så vågn dog op John)

> Det er næsten en gyser det med mis og den lille mus. Din mis ser da
> ikke for interesseret ud.

Jeg var jo flink og bragte et billede hvor musen stadig lever,
ønsker du det kan du se den på vej ned i en kattemave

> Og så til det springende punkt: Gad vide
> hvem den smarte fyr med vindblæst frisure og "sygekasse-okkularerne"
> er ?

Hæhæ, jeg har desværrer ikke så mange billeder af mig selv,
så i må nøjes med et hvor jeg er uredt og ubarberet
Brillerne kan jeg desværrer ikke undværer endnu,
er for stor en tøsedreng til at få opereret øjnene for nærsynethed.

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 02-02-07 00:40

pwh wrote:

> Det kan ikke gøres for tit Tove

Ok, så ta'r vi den én gang til: Sikke smukke,blanke vovser du har Jens

> Jeg tror desværrer at John boycotter os for tiden for at markerer
> en pointe mht sniksnak, men han er nok med i kulissen

Jeg tror heller ikke han kan nære sig helt

> Jeg var jo flink og bragte et billede hvor musen stadig lever,
> ønsker du det kan du se den på vej ned i en kattemave

Nej tak, vil helst være fri. Jeg redder musene når jeg kan, og slipper
dem løs på marken.

> Brillerne kan jeg desværrer ikke undværer endnu,
> er for stor en tøsedreng til at få opereret øjnene for nærsynethed.

Det kan ordnes med en laser, og siges at være utroligt effektivt og
uden dikkedarer.

Fra : pwh

Dato : 02-02-07 00:55

Tove Krieger, skrev:

> Det kan ordnes med en laser, og siges at være utroligt effektivt og
> uden dikkedarer.

Min søster fik det lavet i USA (der bor hun) med rimeligt resultalt,
kender du noget til det, pengene har jeg da.

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 02-02-07 01:03

pwh wrote:

> Min søster fik det lavet i USA (der bor hun) med rimeligt resultalt,
> kender du noget til det, pengene har jeg da.
>
> /Jens

Jeg har kun set en af vore kendte skuespillere fortælle om det på tv,
og han regnede ikke operationen for noget. Prøv engang at google på
"laseroperation for nærsynethed", der er en hel del om det.

Fra : pwh

Dato : 02-02-07 01:33

Tove Krieger, skrev:

> Jeg har kun set en af vore kendte skuespillere fortælle om det på tv,
> og han regnede ikke operationen for noget. Prøv engang at google på
> "laseroperation for nærsynethed", der er en hel del om det.

Tro mig det har jeg gjort
Men jeg er sgu øm over mine øjne.

OT
Er det ikke herligt at vi kan værer lidt OT,
eller er det bare mig der er et sludrerhoved

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 02-02-07 13:55

pwh wrote:

> [...]
>
> OT
> Er det ikke herligt at vi kan værer lidt OT,
> eller er det bare mig der er et sludrerhoved

Jamen, selvfølgelig er du da et sludrehoved (det er vi mange der er),
men er det ikke bare herligt

Fra : pwh

Dato : 02-02-07 02:56

Tove Krieger, skrev:
> [...]

Du får den rå udgave her (ikke for sarte sjæle)
http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=3126

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 02-02-07 13:56

pwh wrote:

> Du får den rå udgave her (ikke for sarte sjæle)
> http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=3126
>
> /Jens

Undskyld Jens, men jeg har slettet det uden at kigge (er nok en lidt
sart sjæl)

Fra : Eva

Dato : 01-02-07 22:04

> [...]
> må jeg hellere bidrage med lidt blandede billeder
>
> Alle OT kommentarer er mere end velkommende,
> og begynder nogen at chatte får de kun ros

Herlige billeder, Jens.

Jeg morer mig især over billedet, hvor Mis skuffer i sig og hundene ligger
på behørig afstand :0)))
Angel og Tyson er fantastisk flotte i pelsen - men det var de nu også før du
begyndte at fylde dem med råt kød og grønsager *SS*
Og ja, hvem er mon den noble unge mand, der sidder og krammer Mis - er det
mon din mors søn??

mvh Eva

Fra : pwh

Dato : 01-02-07 23:20

Eva, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse

> Herlige billeder, Jens.
>
> Jeg morer mig især over billedet, hvor Mis skuffer i sig og hundene
> ligger på behørig afstand :0)))

Det er faktisk også mit yndlings, respekt kan man kalde det
Kan love dig at de har respekt for det
spruttende,stikkende, rivende og bidende bæst
Det hjælper self også at de fra dag 1 har fået "forklaret"
at katten er fredet i klasse 1.
Jeg har 1 gang oplevet Angel lave udfald mod katten,
så fik hun (Angel) simpelthen et fur ned fra terassen.

> Angel og Tyson er fantastisk flotte i pelsen - men det var de nu også
> før du begyndte at fylde dem med råt kød og grønsager *SS*

Jeg kan ikke selv se nogen forskel på om de er på Barf eller tørkost.

> Og ja, hvem er mon den noble unge mand, der sidder og krammer Mis -
> er det mon din mors søn??

Jamen det er jo smukke mig
Tænkte det kunne værer rart at sætte et ansigt på alt mit ævl

/Jens

Fra : Anette

Dato : 01-02-07 22:18

pwh wrote:
> Da gruppen ser ud til at gå lidt ½-død
> må jeg hellere bidrage med lidt blandede billeder

He he - jeg nyder billederne af ..det må være... Tyson (?), der har indtaget
din sommerseng og slåskamp i sofa'en - herligt.
Også herligt at se respekten for Missers spisetid

/ Anette
www.philana.dk

Fra : pwh

Dato : 01-02-07 23:23

Anette, skrev:

> He he - jeg nyder billederne af ..det må være... Tyson (?), der har
> indtaget din sommerseng og slåskamp i sofa'en

Det er nu Angel der putter sig under dynen.
Putgel bliver hun kaldt ude i byen

/Jens

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 02-02-07 16:31

"pwh" skrev
> Da gruppen ser ud til at gå lidt ½-død
> må jeg hellere bidrage med lidt blandede billeder
>
> Alle OT kommentarer er mere end velkommende,
> og begynder nogen at chatte får de kun ros

Skønne billeder af forkælede dyr - helt som det skal være

Cool kat der har sat sig i respekt.
Forleden fik Bette en mindre "røvfuld" af Berta - Mitte (hunkat på 7 år) røg
ned fra stolen, hen til Berta og spruttede helt vildt. Berta stoppede og
Mitte red tilbage til udkigsposten

- Winnie

Fra : jytte

Dato : 02-02-07 18:59

On 2 Feb., 01:32, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

> OT
> Er det ikke herligt at vi kan værer lidt OT,

Var det ikke OT man skulle være i DIN tråd.....

> eller er det bare mig der er et sludrerhoved

Jep, du er et sludrehoved og det er rigtig rigtig rigtig
hyggeligt

Jytte - som fremover vil kalde sig Jytte M fordi der også er en anden
Jytte