hund med talent
Fra : C.H

Dato : 01-02-07 18:20

Prøv lige at se på denne lille kammerat...

http://www.youtube.com/watch?v=9HQzNaHd6QU&NR

Connie

Fra : pwh

Dato : 01-02-07 18:35

C.H, skrev:
> Prøv lige at se på denne lille kammerat...
>
> http://www.youtube.com/watch?v=9HQzNaHd6QU&NR

Den er sgu da bare luddoven

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 01-02-07 19:42

C.H wrote:
> Prøv lige at se på denne lille kammerat...
>
> http://www.youtube.com/watch?v=9HQzNaHd6QU&NR
>
> Connie

Årh nej, hvor er den altså bare skøn. Det må lige være noget for
Marie's Ebbe

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 01-02-07 20:38

> Årh nej, hvor er den altså bare skøn. Det må lige være noget for Marie's
> Ebbe

Hold da kæft hvor er den herlig! det ser da ud til at den helt har styr på
det sjov!.
jeg er helt fjoget med både de engelske og den franske bulldog, en af hver
ønsker jeg mig, Egon og Benny!, men ...det må jeg heller ikke )-;

Ebbe på skateboard? *GGG* jeg tvivler...(-;

mvh. marie
www.photopassion.dk

Fra : Kim

Dato : 01-02-07 20:55

"C.H" <vaxen7@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Prøv lige at se på denne lille kammerat...
>
> http://www.youtube.com/watch?v=9HQzNaHd6QU&NR
>
> Connie
Hej
jeg er ved at få lavet en side med videoklips, og jeg har den osse bare en
smule bedre billedkvalitet.
Den er sgu ellers go til, tror ikke engang jeg kan gøre det så godt

Kim

www.sportshunde.eu/video

Fra : Carina

Dato : 01-02-07 22:01

Merlin på skateboard http://www.aussies.dk/billeder/Tricks/skate2.jpg

Men han er nu ikke i samme klasse som den på klippet
/Carina
www.aussies.dk