pwd - vis Tyson og Angel
Fra : ST

Dato : 28-01-07 02:46

Jeg er meget on og off, men har da fulgt lidt om din færden med dine hunde,
har da opfattet at du kan lide rottweilere - og sådan en meget stor madamme
på 9 måneder har vi da her i huset - endda den 5. i min tilværelse siden
1967. Har gået på hundeskole på Amager Fælled hos Hans Bresson. Jeg vejede
dengang 50 kg. min dejlige hanhund ca. 75 kg - og så var det dengang at
hjemmeværnet ikke ville acceptere kvinder som hundeførere!!

Hilsen Susanne-

Fra : pwh

Dato : 28-01-07 06:10

ST, skrev:
> [...]
> Hans Bresson. Jeg vejede dengang 50 kg. min dejlige hanhund ca. 75 kg
> - og så var det dengang at hjemmeværnet ikke ville acceptere kvinder

Jeg går ud fra at du mener mig Susanne
Rotter er stadig min ynglingsrace, så det bliver sikkert
sådan en jeg får om 2-3 år når det bliver tid til nr 3.

Her er lidt billeder, hvis det var det du efterlyste.
http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11569
http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11568

Lad os da også se nogle af din tøs.

/Jens