Se her :o)
Fra : C.H

Dato : 25-01-07 15:26

Cassius' blog - nu med videoklip...

Til skræk og rædsel for dem, der overvejer at købe en lille sød schæferhvalp
med knækører - HER er hvad der venter

http://cassius-the-dog.blogspot.com

Connie - som nok alligevel er liiiidt vild med krudtuglen

Fra : Battlefield's

Dato : 25-01-07 15:38

"C.H" <vaxen7@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Connie - som nok alligevel er liiiidt vild med krudtuglen

Hej
Ja, det kan jeg da godt forstå
Uha, hvor der er fart over feltet!
Hilsen Vibeke

Fra : Tove Krieger

Dato : 25-01-07 16:37

C.H wrote:
> [...]
> schæferhvalp med knækører - HER er hvad der venter
>
> http://cassius-the-dog.blogspot.com
>
> Connie - som nok alligevel er liiiidt vild med krudtuglen

Jeg skal da lige love for at der er knald på. Tak for synet. Han er
blevet rigtig stor, og alligevel så hvalpe-dejlig, smuk det er han i
hvert fald. Giv ham en stor krammer fra mig.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : C.H

Dato : 25-01-07 17:41

> Jeg skal da lige love for at der er knald på. Tak for synet. Han er blevet
> rigtig stor, og alligevel så hvalpe-dejlig, smuk det er han i hvert fald.
> Giv ham en stor krammer fra mig.

Han får lige en ordentlig krammer - han ligger nemlig og sover de sødes søvn
lige bagved mig - så er det om at slå til

Connie

Fra : Leyna

Dato : 25-01-07 20:56

On Thu, 25 Jan 2007 17:40:33 +0100, "C.H" <vaxen7@hotmail.com> wrote:

> [...]

Jeg kom lige til at tænke på, at når nu du overvejer en hund mere, så
er der stadig 3 tøser af Vaks' afkom tilbage. Dem er der lige så meget
krudt i, og når sådan to hunde har krudtet af på hinanden, så er der
helt fred og ro i huset... Bare et forslag!

--
Leyna
http://www.leyna.dk/hvalpe-salg

Fra : pwh

Dato : 25-01-07 18:14

C.H, skrev:
> Cassius' blog - nu med videoklip...
>
> Til skræk og rædsel for dem, der overvejer at købe en lille sød
> schæferhvalp med knækører - HER er hvad der venter
>
> http://cassius-the-dog.blogspot.com

Der er liv i ham kan man se,
skal han ikke snart sove

> Connie - som nok alligevel er liiiidt vild med krudtuglen

Du er bare mærkelig

/Jens

Fra : C.H

Dato : 25-01-07 20:05

> Der er liv i ham kan man se,
> skal han ikke snart sove

Gid....

spøg til side, han er faktisk lige så god til at slappe af, som han er til
at give den gas. Han er ikke bleg for at sove 12 timer om natten og så tager
han sig da også en morfar eller tre i løbet af dagen... men når han vågner,
så er han altså også vågen!!

> Du er bare mærkelig

JEP!!! Det vil jeg godt skrive under på... Jeg har undret mig mange gange de
sidste måneder, over at jeg frivilligt er gået med til at have sådan en
lille lækker hustyran - som I øvrigt ligger her og sover lige bagved min
stol.... Skøøønt. Han bliver dog vækket lige om lidt, det er ved at være tid
til aftensmad.

Connie

Fra : pwh

Dato : 25-01-07 20:18

C.H, skrev:
> [...]
> natten og så tager han sig da også en morfar eller tre i løbet af
> dagen... men når han vågner, så er han altså også vågen!!

Ingen tvivl om at en Schæfer er en kanon god hund for den rette

> JEP!!! Det vil jeg godt skrive under på...

Det vil jeg quote dig for, og bruge imod dig resten af året

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 25-01-07 20:53

On Thu, 25 Jan 2007 15:25:55 +0100, "C.H" <vaxen7@hotmail.com> wrote:

> [...]
>med knækører - HER er hvad der venter
>
>http://cassius-the-dog.blogspot.com
>
>Connie - som nok alligevel er liiiidt vild med krudtuglen

Han er på speed, ikk'?
Lækker hund med masser af krudt... lige som Oy. Har du heller ikke
fundet ud af hvordan man tager batterierne ud?

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 25-01-07 22:12

"C.H" skrev
> Cassius' blog - nu med videoklip...
>
> Til skræk og rædsel for dem, der overvejer at købe en lille sød
> schæferhvalp med knækører - HER er hvad der venter

Godt jeg ikke skal have sådan een

Han er skøn - rigtig hvalpet

- Winnie