Nyt legetøj
Fra : Leyna

Dato : 23-01-07 21:41

Jeg kunne ikke dy mig i dag. Jeg købte altså sådan en aktivitetsbold
til Oy. Okay, jeg købte kun en af de billige til 49 kr. for hvis han
nu skulle være lige så tumpet som sin far, til den slags, så ville jeg
ikke ofre de store summer på sådan en. Men den er helt klart et hit.
Den blev prøvet mens jeg havde ham for mig selv, og han fangede
lynhurtigt fidusen, og spiller nærmest fodbold med den. YES!
HAN har læst hundebøgerne. *GGG* (Vaks har altid opført sig meget
atyisk. F.eks har han altid kommunikeret med øjenkontakt, lige fra han
var ganske lille.)

Og så fik alle tre drenge smagt rensdyr med til morgen. Det var ikke
noget hit hos Vaks, men de to madører åd det uden problemer. Vaks
spiste ikke engang halvdelen af sit, så ville han hellere ud at løbe
på markerne. *SUK*
Her til aften fik de så kanin, og det gled ned hos alle tre.
Jeg har købt begge dele her : http://www.rigtighundemad.dk/
Jeg ved ikke helt hvad jeg mener om det endnu, men jeg kan da fortælle
at det er hakket til en masse der minder om leverpostej. Der er i
hvert fald ikke meget at arbejde med for tænderne, så i morgen får de
kylling. De skal jo osse have lov til at tygge lidt.

--
Leyna
http://www.leyna.dk/hvalpe-salg

Fra : pwh

Dato : 23-01-07 22:50

Leyna, skrev:
> [...]
> Den blev prøvet mens jeg havde ham for mig selv, og han fangede
> lynhurtigt fidusen, og spiller nærmest fodbold med den. YES!

Gider årligt at læse den slags bærerrøveri
Har han skidt på gulvet idag, det vil vi helerer hører om

> [...]
> noget hit hos Vaks, men de to madører åd det uden problemer. Vaks
> spiste ikke engang halvdelen af sit, så ville han hellere ud at løbe

For fanden Leyna, er manden ikke sulten, så er han ikke sulten

Angel skulle spille smart i forgårs med et fastemåltid på kallun/mix,
hun åd ½ delen og Tyson åd resten af hendes, kl 23 stod hun og gloede
sultent på mig. Men der var køkkenet ligesom lukket
Der var pæn appetit fra hendes side dagen efter kan jeg love dig

> Her til aften fik de så kanin, og det gled ned hos alle tre.
> Jeg har købt begge dele her : http://www.rigtighundemad.dk/

Er gemt i "Links" tak skal du have.

> [...]
> hvert fald ikke meget at arbejde med for tænderne, så i morgen får de
> kylling. De skal jo osse have lov til at tygge lidt.

Kylling rules
Mine fik en ½ 1500gr hver igår, det var det rene slik
Idag har de så også kun fået en smule mix med tun,
så kan sækken lige blive tømt ordentligt af

Jamen er det ikke bare sjovt at Barfe

/Jens

Fra : Anette

Dato : 24-01-07 00:22

pwh wrote:

> Jamen er det ikke bare sjovt at Barfe

Gu' er det så

Hundene her har været hyperaktive idag - alle de der snefnug der skulle
fanges i haven, løbes efter, gøes af, så de fik lidt ekstra "krudt": lever
i grøntblandingen - wouw der blev slikket skåle helt rene, og så lige et
okseben til hygge den næste time - ren nydelse.
Mærkeligt nok så har der været helt stille siden )

Sjovt - forresten - de virkede lidt som om deres vante gåture var helt nye,
fordi "verden er dybfrossen". De er ellers ikke de mest snusende, men lige i
dag skulle hele verden undersøges grundigt, også hver eneste centimeter.
Jeg troede egentligt at frost så at sige lukker lugte/dufte inde - men det
er åbenbart ikke tilfældet

/ Anette
www.philana.dk

Fra : Leyna

Dato : 24-01-07 09:42

On Tue, 23 Jan 2007 22:50:09 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Gider årligt at læse den slags bærerrøveri

Og du gider vist heller ikke at trykke på alle tasterne, så nogle af
dine bogstaver bliver sparet væk. Arbejder du mon i Jem & fix?

>Har han skidt på gulvet idag, det vil vi helerer hører om

En enkelt gang, mens vi var på indkøb. Du får ingen yderligere
detaljer!

>For fanden Leyna, er manden ikke sulten, så er han ikke sulten

Vaks ligner en labrador og han opfører sig som en labrador
(lalleglad), men han har IKKE læst hundebøgerne og ved ikke at labber
er nogle madøre.

>Angel skulle spille smart i forgårs med et fastemåltid på kallun/mix,
>hun åd ½ delen og Tyson åd resten af hendes, kl 23 stod hun og gloede
>sultent på mig. Men der var køkkenet ligesom lukket

At du kan nænne det!
Vaks kommer så ikke og tigger mad. Han er ikke noget madøre, men til
gengæld mener han at vi sagtens kan gå tur HELE dagen. Som før nævnt
er han lidt af en DAMP-hund. Det var iøvrigt Sonja (vuf) der gav ham
det prædikat for ca. 4 år siden. *GGG*

>Er gemt i "Links" tak skal du have.

Du vil nok ikke få den store glæde af det, da forhandlerne er her i
hovedlandet.

>Kylling rules

Nemly!

>Mine fik en ½ 1500gr hver igår, det var det rene slik
>Idag har de så også kun fået en smule mix med tun,
>så kan sækken lige blive tømt ordentligt af

Mix med tun er altså osse et gevaldigt hit her. Det tror jeg de kunne
leve af hvis de ellers fik lov.

>Jamen er det ikke bare sjovt at Barfe

Der er mere underholdningsværdi i det, jo.

Fra : pwh

Dato : 24-01-07 21:56

Leyna, skrev:

> Og du gider vist heller ikke at trykke på alle tasterne, så nogle af
> dine bogstaver bliver sparet væk. Arbejder du mon i Jem & fix?

Hvad mener du dog, at jeg kun gider at læse den slags bærerrøveri
en gang om året er der vel intet mærkeligt i

> At du kan nænne det!

Det rører mig ikke, hun ligner jo ikke en der er ved at dø af sult
den lille fede prop

> Vaks kommer så ikke og tigger mad.

Ved heller ikke om hun tiggede mad, hun satte sig bare og nedstirrede
mig mens jeg så tv, da det ikke virkede polerede hun sin madskål

> Du vil nok ikke få den store glæde af det, da forhandlerne er her i
> hovedlandet.

Arrh.. troede det var en online butik.
Nu har jeg også lige bestilt en masse hjem fra Allergården til dem,
der røg så også lige en lammekølle, noget ost og andre lækkerier
til mig selv på ordren, jeg sad og blev helt lækkersulten

> Nemly!

> Mix med tun er altså osse et gevaldigt hit her. Det tror jeg de kunne
> leve af hvis de ellers fik lov.´

Igen idag fik de sig en ½ kylling hver, dem kunne de snildt leve af
Det ser ud til at fungerer rigtigt godt med at lade dem æde meget
hver anden dag, og så ½ faste på mix de andre dage.

> Der er mere underholdningsværdi i det, jo.

Jeg synes også at mine er meget gladere for kosten nu end på tørkost.
Og når man ser på den smule der kommer ud i den anden ende
må foderet jo også blive optaget/udnyttet langt bedre.
På tørkost har vi nok betalt for at producerer en masse hundelort

/Jens

Fra : jytte

Dato : 24-01-07 07:23

On 23 Jan., 21:40, Leyna <l...@leyna.dk> wrote:
> [...]
> Den blev prøvet mens jeg havde ham for mig selv, og han fangede
> lynhurtigt fidusen, og spiller nærmest fodbold med den. YES!

Nååårrrh, han er dygtig. Har du også prøvet det med at give ham en
sodavandsflaske?
Jeg prøvede i går aftes at gemme et stykke pølse under en kop. Hold
da op, der var underholdning for alle pengene. Mollie hoppede rundt og
gøede et godt stykke tid, før hun prøvede at løfte koppen. Da hun
så fik øje på at pølsen lå fri, så slap hun bare koppen, så den
faldt på gulvet og gik i stykker, skøre hund.

Jytte - som prøver igen i dag, jeg har nemlig mange grimme gamle
kopper

Fra : Leyna

Dato : 24-01-07 09:55

On 23 Jan 2007 22:23:10 -0800, "jytte" <mollie-mor@hotmail.com> wrote:

>Nååårrrh, han er dygtig. Har du også prøvet det med at give ham en
> sodavandsflaske?

Nej for jeg havde kun de store flasker (1½ og 2l) på "lager".

> [...]
>så fik øje på at pølsen lå fri, så slap hun bare koppen, så den
>faldt på gulvet og gik i stykker, skøre hund.

Oy fik skubbet koppen rundt på hele køkkengulvet nogle gange, før han
tog koppen i munden. Første gang slap han den igen da han fik øje på
godbidden, så koppen atter var OVER godbidden. *LOL*

>Jytte - som prøver igen i dag, jeg har nemlig mange grimme gamle
>kopper

*LOL* Her er inge kopper gået i stykekr endnu, men hvis jeg ikke
passer på så render de med den. Tænk... deres helt egen kop!

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-07 10:51

"jytte" <mollie-mor@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Jytte - som prøver igen i dag, jeg har nemlig mange grimme gamle
>kopper

LOL- har du overvejet, at bruge noget i plastik ?

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : jytte

Dato : 24-01-07 11:38

On 24 Jan., 10:51, "Buffy" <Buffy( snabel a )tjekmig.dk> wrote:

> LOL- har du overvejet, at bruge noget i plastik ?

Det får jeg jo ikke nye kopper af

Jytte

Fra : jytte

Dato : 24-01-07 11:41

On 24 Jan., 09:54, Leyna <l...@leyna.dk> wrote:
> [...]

De kan også bruges, det er bare lidt sværere at få godbidden ud.

Jytte