Parklife
Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 22-01-07 11:14

Med fare for at blive beskyldt for at spamme gruppen med væmmelige
vovsebilleder

Her lidt fra en rigtig søndag - langsom morgen og så en tur i parken

http://www.visuell.dk/ftp/park_life/

- Winnie

--
www.visuell.dk/hvalpe - jack russells by berta bims
www.schildknecht.dk - art by schildknecht

Fra : jytte

Dato : 22-01-07 11:18

Winnie Schildknecht skrev:
> Med fare for at blive beskyldt for at spamme gruppen med væmmelige
> vovsebilleder

Sikke nogle skønne billeder. Der ser ud til at være fuld knald på
dine to små.

Jytte

Fra : C.H

Dato : 22-01-07 11:23

"Winnie Schildknecht" <winnie@schildknecht.123dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vovsebilleder
>
> Her lidt fra en rigtig søndag - langsom morgen og så en tur i parken

Øøv, linket virker ikke

Connie - der ellers gerne ville se lidt skønne morgenvapser..

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 22-01-07 11:34

"C.H" skrev
> "Winnie Schildknecht"

> Øøv, linket virker ikke
>
> Connie - der ellers gerne ville se lidt skønne morgenvapser..

Det kan jeg ikke forstå- linket virker fint her og Jytte kunne da også se
billederne

Winnie - der syntes det er synd for Connie

Fra : C.H

Dato : 22-01-07 12:21

> [...]
> billederne
>
> Winnie - der syntes det er synd for Connie

Det var da sørens... Jeg kan heller ikke se hovedsiden...
Øv altså...

Connie

Fra : Lott

Dato : 22-01-07 12:39

"C.H" <vaxen7@hotmail.com> wrote in message
> Det var da sørens... Jeg kan heller ikke se hovedsiden...
> Øv altså...

Jeg kan heller ikke bruge linket, jeg får OpenDNS-siden.

Mvh. Lotte
www.lislott.dk

Fra : Espen

Dato : 22-01-07 12:52

Beklager - det ser ud til at serveren (visuell.dk) er nede i øjeblikket.
Forhåbentlig får min webmaster styr på inden længe.

Mvh Espen Suell Visuell.dk tel: +45-2289 9129

Fra : Leyna

Dato : 22-01-07 13:03

On Mon, 22 Jan 2007 11:22:38 +0100, "C.H" <vaxen7@hotmail.com> wrote:

>"Winnie Schildknecht" <winnie@schildknecht.123dk> skrev i en meddelelse

>Øøv, linket virker ikke
>
>Connie - der ellers gerne ville se lidt skønne morgenvapser..

Det virker heller ikke her. Server not found. Tror siden er gået ned,
Winnie

--
Leyna
http://www.leyna.dk/hvalpe-salg

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 22-01-07 13:43

"Leyna" skrev

> Det virker heller ikke her. Server not found. Tror siden er gået ned,
> Winnie

Jeps - som kæresten min skrev tidligere... Serveren er gået ned, men der
arbejdes på det. Evt lægges de over på et andet link.

Vender fluks tilbage med nyt

- Winnie

Fra : Per, Herringe

Dato : 22-01-07 15:08

I meddelelse: ep239e$1i9i$1@newsbin.cybercity.dk
skrev C.H bl.a. (kan være lidt forkortet) :
> [...]
>
> Øøv, linket virker ikke
>
> Connie - der ellers gerne ville se lidt skønne morgenvapser..

Hos mig virker det hvis jeg kopierer linket op i browserens adressefelt.
(marker linket, tryk på ctrl og c . Derefter klikkes på browserens
adressefelt og trykkes på ctrl og v )

--
MVH Per, Herringe

Fra : Leyna

Dato : 22-01-07 15:56

On Mon, 22 Jan 2007 15:07:45 +0100, "Per, Herringe"
<per.herholdt@mailbox.dk> wrote:

>Hos mig virker det hvis jeg kopierer linket op i browserens adressefelt.
>(marker linket, tryk på ctrl og c . Derefter klikkes på browserens
>adressefelt og trykkes på ctrl og v )

Og det gør det sikkert fordi serveren må være oppe at køre igen.

Fra : Per, Herringe

Dato : 22-01-07 12:29

I meddelelse: 45b48e6a$0$140$157c6196@dreader2.cybercity.dk
skrev Winnie Schildknecht bl.a. (kan være lidt forkortet) :
> [...]
> vovsebilleder
>
> Her lidt fra en rigtig søndag - langsom morgen og så en tur i parken

Skønne billeder. Og så lige helt OT i denne gruppe: Hvad er det for et
camera der kan følge med de to krudtugler?

--
MVH Per, Herringe

Fra : Espen

Dato : 22-01-07 12:54

"Per, Herringe" <per.herholdt@mailbox.dk> skrev i en meddelelse
> Skønne billeder. Og så lige helt OT i denne gruppe: Hvad er det for et
> camera der kan følge med de to krudtugler?
>
> --
> MVH Per, Herringe

Det er såmænd "bare" et Nikon D200 - en lækker sag

Mvh Espen Suell Visuell.dk tel: +45-2289 9129

Fra : jytte

Dato : 22-01-07 13:24

Leyna skrev:

> Det virker heller ikke her. Server not found. Tror siden er gået ned,

Den virker nu stadig herfra..
Jeg er især vild med det billede, hvor vapserne ligger i dynen.

Jytte

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 22-01-07 13:46

"jytte" skrev

Den virker nu stadig herfra..
Jeg er især vild med det billede, hvor vapserne ligger i dynen.

Min kloge kæreste siger, at det er fordi dem ligger i IE hukommelse - eller
noget i den stil

Ja, dynebilledet er skønt

- Winnie, der ikke har en dyt forstand på sagerne

Fra : jopa

Dato : 22-01-07 15:18

jytte skriblede bla:

> Den virker nu stadig herfra..
> Jeg er især vild med det billede, hvor vapserne ligger i dynen.

Kan ikke lade sig gøre når serveren er nede.
Det du ser er det du har liggende i din Cache fordi du har besøgt siden før
den gik ned
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 22-01-07 13:53

"Winnie Schildknecht" skrev
> Med fare for at blive beskyldt for at spamme gruppen med væmmelige
> vovsebilleder
>
> Her lidt fra en rigtig søndag - langsom morgen og så en tur i parken
>
> http://www.visuell.dk/ftp/park_life/

www.suell.dk/ftp/park_life/

Så prøv denne her

- Winnie

Fra : C.H

Dato : 22-01-07 14:49

> "Winnie Schildknecht" skrev

Så lykkes det

Hvor er de dog dejlige og morgenglade!! Skønne hunde!

Connie

Fra : Leyna

Dato : 22-01-07 15:40

On Mon, 22 Jan 2007 14:48:57 +0100, "C.H" <vaxen7@hotmail.com> wrote:

>Så lykkes det

Jeps

>Hvor er de dog dejlige og morgenglade!! Skønne hunde!

Der ser i hvert fald ud til at være voldsom krudt i dem. Hunde med
krudt i, og søndag morgener hører bare ikke sammen! *GGG*

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 22-01-07 16:10

"Leyna" skrev

> Der ser i hvert fald ud til at være voldsom krudt i dem. Hunde med
> krudt i, og søndag morgener hører bare ikke sammen! *GGG*

Muligvis
Men nu opdrager vi jo vores hunde godt - Berta letter ikke bagdelen før
sidste mand er stået op Det skal Bette lige lære, men det skal nok
komme.
Der er jo visse fordele ved at have hundene sovende under den varme dyne

Til gengæld, så er der fuld skrald på når snoren tages af

- Winnie

Fra : jopa

Dato : 22-01-07 16:14

Winnie Schildknecht skriblede bla:
> Der er jo visse fordele ved at have hundene sovende under den varme
> dyne
klamt
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 22-01-07 16:18

"jopa" skrev
> Winnie Schildknecht skriblede bla:

> klamt

Nu er vinteren jo kommet, så lidt ekstra uld til at fore reden, er ikke at
kimse af - for ikke at glemme en lunken hundeprut i ny og næ

-Winnie

Fra : jopa

Dato : 22-01-07 16:40

Winnie Schildknecht skriblede bla:
> Nu er vinteren jo kommet, så lidt ekstra uld til at fore reden, er
> ikke at kimse af - for ikke at glemme en lunken hundeprut i ny og næ

Nu er du for alvor klam Winnie
Nå det kan måske lige gå med de små tændstikhunde du har
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 22-01-07 17:09

"jopa" skrev
> Winnie Schildknecht skriblede bla:
>>

> Nu er du for alvor klam Winnie
> Nå det kan måske lige gå med de små tændstikhunde du har

Hov - aner jeg en opblødning fra din side? Dit sarte gemyt er nu ellers
ganske charmerende

Winnie - der sidder med en lille, velduftende, nyvasket tændstikhund på
skødet

Fra : jopa

Dato : 22-01-07 17:17

Winnie Schildknecht skriblede bla:

> Hov - aner jeg en opblødning fra din side? Dit sarte gemyt er nu
> ellers ganske charmerende

Nej du misforstår mig eller jeg har forklaret mig dårligt
Jeg er modstander af "hunde" i sengen/møblerne
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : jytte

Dato : 22-01-07 15:27

jopa skrev:
> jytte skriblede bla:

> Kan ikke lade sig gøre når serveren er nede.
> Det du ser er det du har liggende i din Cache fordi du har besøgt siden før
> den gik ned

Nå for søren da. Den slags har jeg altså ikke en dyt forstand på

Jytte

Fra : jopa

Dato : 22-01-07 15:37

jytte skriblede bla:
> Nå for søren da. Den slags har jeg altså ikke en dyt forstand på

Der er så meget kvinder ikke har forstand på men de er gode til mange ting

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 22-01-07 18:55

> [...]
> vovsebilleder
>
> Her lidt fra en rigtig søndag - langsom morgen og så en tur i parken

skøn serie billeder! der er fart over feltet, livsglæde når den er bedst!.
tak for kikket!

mvh. marie
www.photopassion.dk

Fra : Kim Christensen

Dato : 22-01-07 19:19

Winnie Schildknecht skrev:
> "jopa" skrev

> Nu er vinteren jo kommet, så lidt ekstra uld til at fore reden, er ikke at
> kimse af - for ikke at glemme en lunken hundeprut i ny og næ

Nu har vi jo set John's egen hårpragt/pels i en anden tråd.
Kan John's modstand mod at have en hund i sengen ligge i at Fru Jopa
kunne komme ud for en pinlig fejltagelse med alt det pelsværk i et
mørkt soveværelse

Hilsen Kim

Fra : jopa

Dato : 22-01-07 19:21

Kim Christensen skriblede bla:

> [...]
> Kan John's modstand mod at have en hund i sengen ligge i at Fru Jopa
> kunne komme ud for en pinlig fejltagelse med alt det pelsværk i et

Et behåret væsen i sengen rækker
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 22-01-07 23:06

"Kim Christensen" > skrev
Winnie Schildknecht skrev:
> [...]

Kan John's modstand mod at have en hund i sengen ligge i at Fru Jopa
kunne komme ud for en pinlig fejltagelse med alt det pelsværk i et

*LOL*

Winnie - der straks forstår meget bedre

Fra : jopa

Dato : 22-01-07 23:19

Winnie Schildknecht skriblede bla:

> *LOL*
>
> Winnie - der straks forstår meget bedre

Winnie tag dig ikke af Kim han har en skummel fantasi

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 22-01-07 23:24

"jopa" skrev
> Winnie Schildknecht skriblede bla:

> Winnie tag dig ikke af Kim han har en skummel fantasi

Tjoh... Men nu har jeg jo hørt andre omtale dine behårede balder, så jeg er
tilbøjelig til at tro på Kim

Winnie

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 23-01-07 06:22

"Winnie Schildknecht" <winnie@schildknecht.123dk> skrev i en meddelelse

> "jopa" skrev

> Tjoh... Men nu har jeg jo hørt andre omtale dine behårede balder, så jeg
> er tilbøjelig til at tro på Kim

Det kan du også roligt gøre...fniiiiis...((-;

mvh.marie
www.photopassion.dk