Puhh hold da kæft
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 22-01-07 06:15

jeg sider fame her og er ved at få hjerte stop - hunden var på vej ned
af trappen så faldt hun - tænkte det var da sært det har hun ikke
gjort før så kom hun ud på gulvet hvor hun tummlede rundt som hun var
fuld og kom så endeligt over til mig hvor jeg fik lyftet hende op -
jeg tænkte nu dør hun sgu - så brækkede hun sig - aldrig i mit liv
troede jeg at jeg skulle være så glad for at få over brægget mine
bukser - nå jeg statede forviret rundt på nettet for at finde en døgn
dyrelæge og fandt da også en i west jylland - der selvf ikke kunne
gøre noget fandt så en i rysgade der tog telefonen som mente jeg
skulle se det hele lidt an da hun virkede normal som hun lå på skødet
af mig - nå fandt så endeligt : Københavns Dyrehospital
Københavns dyrehospital. Poppelstykket 11,. 2450 København SV. Telf.:
3617 5711 ... Københavns Dyrehospital. - Godkendt af Den Danske
Dyrlægeforening ...

har snakket ½ med dem men hun måtte løbe midt i samtalen da der var en
der ikke kunne få luft ..........

shit shit ....... men nu er hun helt normal - går lige har været ude
og drikke vand jager fuglen gør af en på trappen klør sig i nakken

for satan hvor er jeg bange

Det ligner dej det hun bræggede op - som hun sikkert eller må ha ædt
da vi var ude og gå ........

ja nu er hun helt normal hoppede op af trappen i 4 spring
der er inteter og mærke på hende

jeg ringer til det dyre hospital igen
--
MvH Bo M Mogensen
multimedia page on the net http://www.hollymariecombs.dk/ + ofte gratis telefoni :

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 22-01-07 06:40

On Mon, 22 Jan 2007 06:14:38 +0100, Bo M. Mogensen <jkjsd@kjfpow.KFIO>
wrote:
ja jeg svare lige mig selv - det var et stk hjerne rystelse eller
noget der minder om det - hun fik overbalance ned af trappen må ha
slået hovedet og reagerede som beskrevet og i.flg dyrelægen har det
ikke noget med forgiftning at gøre det er bare normalt at brægge sig
når hund har slået hoved ..............

Ohhh min gud min gud - jeg kan ikke huske jeg har været så bange siden
jeg mistede min mormor i 1994 ...... jeg har så meget adralin i
kroppen at jeg ikke kan bukke armen helt kramper i maven ånde nød og
hjerte banken - jeg tør ikke gå fra hende
dyrelægen sagde hun primært skal ha ro det næste døgn

Nå ja ja det gør sgu da at alle ens andre bekymringer kommer i
perspektiv ............

så godt folk nyde jeres hunde imens i har dem - det kan sgu være over
før man ved det

Fra : Tove Krieger

Dato : 22-01-07 13:38

Bo M. Mogensen wrote:

> [...]
> og hjerte banken - jeg tør ikke gå fra hende
> dyrelægen sagde hun primært skal ha ro det næste døgn

Rolig nu, Bo.

En hjernerystelse er ikke til at spøge med, men heller ikke
livstruende. Mennesker kaster jo oså op hvis de slår hovedet
tilstrækkeligt hårdt. Hvis du holder hende lidt i ro, så er det gået
over inden du får set dig om. Jeg kan dog godt forstå at du er bange,
hun er jo din bedste ven. Det er så dig der skal være den stærke hvis
din lille hund er syg, hun kan mærke din sindsstemning, så du må prøve
at være rolig, det vil hjælpe meget.

> perspektiv ............

Jeg har prøvet det med flere af mine dyr, og det er ikke rart at
overvære at de ikke har det godt. Vi vil jo alle give næsten hvad det
skal være for at de er trygge og raske.

> så godt folk nyde jeres hunde imens i har dem - det kan sgu være
> over før man ved det

Det er jeg næsten overbevist om, at alle her i gruppen gør. Man elsker
jo de små bæster. Man ved på forhånd at de en dag skal herfra, men når
man køber et dyr, køber man samtidig sorg. Det er vist ingen
hemmelighed, og derfor skal man nyde hver eneste dag man har dem.

Rigtig god bedring med den lille vovse, det er helt sikkert at hun er
på dupperne igen inden du ved af det. Du skulle da meget nødig gå hen
og blive syg af bekymring af den grund

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Ukendt

Dato : 27-01-07 17:46

Bo M. Mogensen wrote:
> [...]
> slået hovedet og reagerede som beskrevet og i.flg dyrelægen har det
> ikke noget med forgiftning at gøre det er bare normalt at brægge sig

fortalte du også "over-dyrlægen" at du var ved at pule den i røven da den
smuttet ud af hånden på dig ??

> [...]
> kroppen at jeg ikke kan bukke armen helt kramper i maven ånde nød og
> hjerte banken - jeg tør ikke gå fra hende

snup en håndfuld stesolid bøø...

> dyrelægen sagde hun primært skal ha ro det næste døgn
så er det jo heldigt den bor hos en pillemisbruger som ryger hash hele
dagen..

> Nå ja ja det gør sgu da at alle ens andre bekymringer kommer i
> perspektiv ............

snup en pille eller to mere...

> så godt folk nyde jeres hunde imens i har dem - det kan sgu være over
> før man ved det
hund! er det ikke en rotte ???????????????????????????

Fra : N/A

Dato : 28-01-07 18:56

Fra : Ukendt

Dato : 28-01-07 18:56

Bo M. Mogensen wrote:

> [...]
> email adresse - hvis en sådan forekommer - men det er sgu da sølle når
> alt kommer til alt , jeg tror såmænd ikke der er nogen der ikke kan
> leve uden dine indlæg - du beriger jo ikke nogen ved det fakta du
> lever , du er i bedste fald interessant som afviger , men det er jo
> bare banaliteter der afløser hinanden der er jo ikke opfindsomt i at
> du bruger uger og år på at bevise at du er en sinke.
>
> Der er jo ingen der respektere dig
> Der er ingen der mener du bidrager med noget som helst
> Du er værdiløs både for dig selv men i højeste grad også for andre.

du har ikke godt af at besøge BW bøø...

Fra : Ukendt

Dato : 27-01-07 17:43

Bo M. Mogensen wrote:
> [...]
> da vi var ude og gå ........
>
> ja nu er hun helt normal hoppede op af trappen i 4 spring

rolig nu bøø, rotter er ikke sådan lige til at tage livet af...