Hvad giver i jeres hund at spise ?
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 20-01-07 00:35

jA jeg må til min skam indrømme uagtet tidliger indlæg i debaten om
aganubi så er jeg for nærrig til at smide det sidste kg ud jeg har så
det for hun -

men ellers så suplere jeg med Netto leverpostej 4.95 der er til 4 dage
som suplement til tørfoderet og lige nu er hun i gang med resterne af
min aftens mad - grønsager æg og bacon ......

så er hun helt wild med gær tabeltter men dem er jeg løbet tør for.

Nu rejser vi jo til Thailland SAMMEN den her gang :) i 90 dage og der
har jeg kok og jeg tænkte på hvis man sætter et menneske til at
kokerere til sin hund - hvad er så det bedste man kan gi den ?

ja den for altså ikke varm mad hver dag men et par gang om ugen bliver
der lavet en gryde som hun for af hver dag
--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)

Fra : Ukendt

Dato : 27-01-07 17:51

Bo M. Mogensen wrote:
> [...]
>
> ja den for altså ikke varm mad hver dag men et par gang om ugen bliver
> der lavet en gryde som hun for af hver dag

thaikoen kan vel give den 2 timer i gryden, så har du vel mad nok til 2 dage
bøø...
har du husket pas til rotten denne gang ???
100 på den bliver "stjålet" inden du kommer "hjem" igen...