1000 kr. til dyrlægen...
Fra : C.H

Dato : 19-01-07 16:51

Det er klart - møgvinter...

Hunden har fået øjenbetændelse og husbonden har lige haft ham til
dyrlægen...
Dyrlægen finder en loppekoloni - fred være med det, men han prakker også
lige min mand en god dyr loppekur på... vi har loppemiddel stående
herhjemme...
Han får så lige et dyrt ørerensemiddel nu vi er i gang...
Og så penicillin til øjet med betændelsen...

For hulans... vi kunne have været sluppe med det halve ved at købe
ørensemiddel et andet sted og ved at bruge vores allerede indkøbte
loppemiddel...

Gid jeg havde været med

Og havde vinteren været lidt koldere..... Jeg har ovenikøbet tjekket hunden
en masse gange for de hulens lopper....

Pokkers....

Connie - som nu er endnu fattigere end før.... Øvs...

Fra : jopa

Dato : 19-01-07 17:08

C.H skriblede bla:

> Og havde vinteren været lidt koldere..... Jeg har ovenikøbet tjekket
> hunden en masse gange for de hulens lopper....

Har du katte ?
Jeg spørger fordi det som regel er den værste smittekilde.

> Connie - som nu er endnu fattigere end før.... Øvs...
Sådan er det som regel.
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : C.H

Dato : 19-01-07 17:59

"jopa" <spam@jatak.dk> skrev i en meddelelse
> C.H skriblede bla:

> Har du katte ?
> Jeg spørger fordi det som regel er den værste smittekilde.

Jeps, jeg har katte og de er uden tvivl kilden... det er udelukkende
udekatte og jeg synes det er lidt meningsløst at behandle dem for lopper
også.... Men det kan da være, jeg bliver nødt til at revidere den
opfattelse....

Connie

Fra : jopa

Dato : 19-01-07 20:23

C.H skriblede bla:

> Jeps, jeg har katte og de er uden tvivl kilden...

De er smittekilden.
De lopper som hunde har er som regel kattelopper.
En af årsagerne til at jeg newer mer skal have sådanne på min ejendom ;.-)

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 19-01-07 21:25

jopa wrote:
> [...]
> De lopper som hunde har er som regel kattelopper.
> En af årsagerne til at jeg newer mer skal have sådanne på min

Lopper eller katte ?

Spøg til side. Der findes godt nok hundelopper de er dog meget
sjældne, men bare giv kattene skylden. De får snart skylden for alting

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : jopa

Dato : 19-01-07 21:53

Tove Krieger skriblede bla:

> Spøg til side. Der findes godt nok hundelopper de er dog meget
> sjældne, men bare giv kattene skylden. De får snart skylden for alting

og du ved jeg har ret
Jeg kan simpelthen ikke klare de små satanner (lopper)
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 19-01-07 17:58

C.H wrote:
> [...]
> tjekket hunden en masse gange for de hulens lopper....
>
> Pokkers....
>
> Connie - som nu er endnu fattigere end før.... Øvs...

LOL Nej undskyld søde Connie, det var ikke meningen at grine ad
dig. Det er måden du har forfattet indlægget på, det lyder fuldkommen
som Willy Breinholst.

Jeg er nemlig også lige for et øjeblik siden blevet "overfaldet"
telefonisk af en hurtigsnakker fra Viasat som ville sælge mig noget
ekstra til mit guldabonnement som koster kassen i forvejen, og så var
det at jeg kom til at tænke på, om jeres dyrlæge er lige så
vedholdende som den fyr jeg lige har verfet af. Han var rent ud sagt
møgirriterende.

Stakkels Tim, så fik han vel en sk...balle da han kom hjem. Jeg måtte
også skrotte det resterende Frontline Combo vet. jeg havde idag, men
det kan du jo læse om i det indlæg jeg har skrevet lidt længere oppe
om lopper.

Fat mod min ven, skaden er sket og nu har du jo "loppefjerner" til et
stykke tid. God bedring med Cassius. Godt at det ikke er noget
alvorligt.

Fra : C.H

Dato : 19-01-07 18:06

"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> skrev i >
> LOL Nej undskyld søde Connie, det var ikke meningen at grine ad dig.
> Det er måden du har forfattet indlægget på, det lyder fuldkommen som Willy
> Breinholst.

Ja, nu kom jeg da også til at smile

> [...]
> kom til at tænke på, om jeres dyrlæge er lige så vedholdende som den fyr
> jeg lige har verfet af. Han var rent ud sagt møgirriterende.

Om den gode dyrlæge er ligeså god som din hurtigsnakker-sælger-fyr, det ved
jeg ikke, men god, der er han - og Tim tænker ikke så meget over sådan
noget... Han ærligt talt lidt distræt

> Stakkels Tim, så fik han vel en sk...balle da han kom hjem.

Ingen skideballe til Tim - tror bare, at jeg vist så lidt træt ud

Jeg måtte
> også skrotte det resterende Frontline Combo vet. jeg havde idag, men det
> kan du jo læse om i det indlæg jeg har skrevet lidt længere oppe om
> lopper.

Jeps - og jeg håber i den forbindelse, at lopperne her i det sydlige endnu
ikke er resitente...

> Fat mod min ven, skaden er sket og nu har du jo "loppefjerner" til et
> stykke tid. God bedring med Cassius. Godt at det ikke er noget alvorligt.

Du har ret - nu skal han bare lige dryppes og smøres og renses og børstes i
en håndfuld dage... så er det overstået..... Heldigvis!

Connie

Fra : Benny Mortensen

Dato : 20-01-07 11:09

"C.H" <vaxen7@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> >

> Du har ret - nu skal han bare lige dryppes og smøres og renses og børstes
> en håndfuld dage... så er det overstået..... Heldigvis!

Og så snakker min kone, bare fordi jeg kigger mig om, efter en ekstra
trailer

M.V.H....Benny..

Fra : C.H

Dato : 20-01-07 14:32

"Benny Mortensen" <ingen@brugbar.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ved

> alvorligt.

> Og så snakker min kone, bare fordi jeg kigger mig om, efter en ekstra

Kors i skuret - ja, så ved man godt, hvor det bærer hen!!!

Connie

Fra : jopa

Dato : 20-01-07 14:38

C.H skriblede bla:

> Kors i skuret - ja, så ved man godt, hvor det bærer hen!!!

Der er så meget kvinder ikke forstår.
Min fatter ikke at jeg somme tider vil have ny bil
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 20-01-07 14:49

jopa, skrev:
> C.H skriblede bla:

> Der er så meget kvinder ikke forstår.
> Min fatter ikke at jeg somme tider vil have ny bil

Forskellen er vel mere hvordan i definerer "somme tider"
Den Morris du havde da du mødte hende mener hun nok var en fin bil

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 20-01-07 15:18

On Sat, 20 Jan 2007 14:37:32 +0100, "jopa" <spam@jatak.dk> wrote:

>C.H skriblede bla:

>Der er så meget kvinder ikke forstår.
>Min fatter ikke at jeg somme tider vil have ny bil

Sludder. Det er bare et spørgsmål om prioritering. Det er vigtigere at
dyrene er sunde og raske end at man er flot kørende!

--
Leyna
http://www.leyna.dk/hvalpe-salg

Fra : jopa

Dato : 20-01-07 15:21

Leyna skriblede bla:

> Sludder. Det er bare et spørgsmål om prioritering. Det er vigtigere at
> dyrene er sunde og raske end at man er flot kørende!

Straks så farer madammen i flindt
Kan man da ikke have begge dele.
Jeg blander mig da ikke når hun evig og altid ikke er til at slæbe væk fra
tøjafdelingen i Quickly
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 20-01-07 19:27

On Sat, 20 Jan 2007 15:21:28 +0100, "jopa" <spam@jatak.dk> wrote:

>Leyna skriblede bla:

>Straks så farer madammen i flindt

Der er ikke 'd' i flint!

>Kan man da ikke have begge dele.

Jo, men kun hvis man har penge nok!

>Jeg blander mig da ikke når hun evig og altid ikke er til at slæbe væk fra
>tøjafdelingen i Quickly

Det er osse noget helt andet!
Kvinden skal jo ha' noget tøj at ta' på kroppen, ikk'?

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-01-07 00:53

> C.H skriblede bla:

> Der er så meget kvinder ikke forstår.
> Min fatter ikke at jeg somme tider vil have ny bil
> [...]

He He.... Min brokker sig lige nu, fordi jeg har fået en anden.... Og hun
fik lov til at overtage min gamle ), og nu er jeg ved at læsse en Lada
af på hende ..

M.V.H....Benny..

Fra : Leyna

Dato : 20-01-07 15:16

On Sat, 20 Jan 2007 11:08:45 +0100, "Benny Mortensen"
<ingen@brugbar.dk> wrote:

>Og så snakker min kone, bare fordi jeg kigger mig om, efter en ekstra
>trailer

Du kan jo osse kun køre med een ad gangen, ikk'?

Fra : pwh

Dato : 20-01-07 15:36

Leyna, skrev:

> Du kan jo osse kun køre med een ad gangen, ikk'?

Det var det Benny's kone havde luret, pludselig skal han jo
også have en ekstra bil til sin ekstra trailer

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 20-01-07 19:27

On Sat, 20 Jan 2007 15:35:33 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Det var det Benny's kone havde luret, pludselig skal han jo
>også have en ekstra bil til sin ekstra trailer

Men han kan heller ikke køre to biler ad gangen...!

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-01-07 00:59

> Du kan jo osse kun køre med een ad gangen, ikk'?

Jo, men nu er vi jo så fordringsfulde, at vi jo allerede har 2 biler.... Og
så ville jeg jo gerne have en større trailer.... Men de bliver så pokkers
dyre, når de skal have bremser.... Så alternativet, er jo at få en mere.
Ellers må jeg jo nok bide i det sure æble, og koste de Kr 15 - 20.000,-
Sådan en trailer koster, hvis man ikke kan finde en brugt.

M.V.H....Benny..

Fra : Leyna

Dato : 23-01-07 07:54

On Tue, 23 Jan 2007 00:59:07 +0100, "Benny Mortensen"
<ingen@brugbar.dk> wrote:

>"Leyna" <leyna@leyna.dk> skrev i en meddelelse

>Jo, men nu er vi jo så fordringsfulde, at vi jo allerede har 2 biler....

Undskyld mig, men jeg syntes lige jeg læste at du havde en Lada, som
du forsøger at tørre af på konen?

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 23-01-07 08:27

> Undskyld mig, men jeg syntes lige jeg læste at du havde en Lada, som
> du forsøger at tørre af på konen?

ja..det synes jeg nu også.. typisk mænd, rage til sig kan de... (-;

mvh. marie
www.photopassion.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 26-01-07 14:50

> Undskyld mig, men jeg syntes lige jeg læste at du havde en Lada, som
> du forsøger at tørre af på konen?

Ja ja, men hun kører stadig i Kadetten

M.V.H....Benny..