snik/snak
Fra : Winther

Dato : 19-01-07 14:17

Håber i kan finde ud af at skifte subjekt i fald i begynder på noget
spændende og gerne hunderelevant igen.

Fra : jopa

Dato : 19-01-07 15:36

Winther skriblede bla:
> Håber i kan finde ud af at skifte subjekt i fald i begynder på noget
> spændende og gerne hunderelevant igen.
Så længe der ingen relevante indlæg kommer chatter vi bare
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 19-01-07 15:43

"jopa" <spam@jatak.dk> writes:

> Så længe der ingen relevante indlæg kommer chatter vi bare

Så længe I ævler og kævler løs, drukner seriøse indlæg og det ender
med/er endt med, at der ikke er nogen der gider skrive noget.

Så tillykke med at få hundegruppen til at være en af de mest aktive
grupper, en skam den måtte ødelægges for det.

/Trine

--
Overnatning for op til fire personer i egen lejlighed. Hunde er velkomne.
Butik med kurve, frostsikre stentøjsfigurer, brugskunst og meget mere.

Fra : Leyna

Dato : 19-01-07 16:17

On Fri, 19 Jan 2007 15:42:38 +0100, Trine Kornum Christiansen
<news@trinekc.dk> wrote:

>Så længe I ævler og kævler løs, drukner seriøse indlæg og det ender
>med/er endt med, at der ikke er nogen der gider skrive noget.

Det ved jeg da ikke. du har da lige brokket dig, så deeet...

>Så tillykke med at få hundegruppen til at være en af de mest aktive
>grupper, en skam den måtte ødelægges for det.

Når kun man kommer med sure opstød, så skal det skam nok blive en
hyggelig gruppe...

--
Leyna
http://www.leyna.dk/hvalpe-salg

Fra : jopa

Dato : 19-01-07 16:23

Trine Kornum Christiansen skriblede bla:

> Så tillykke med at få hundegruppen til at være en af de mest aktive
> grupper, en skam den måtte ødelægges for det.

Uddyb gerne.
Så længe der ikke kommer nogen indlæg hvad skader det så ?
Vil du hellere have at gruppen som mange andre står stille og der måske så
kommer et indlæg om ugen ?

Jeg kan se du bruger Gnus som newsreader.
Den kender jeg ikke men mon ikke du også i den kan putte de personer du
mener ødelægger gruppen i et Killfilter.
Du må meget gerne starte med mig.
Hvis du tager alle der deltager i sniksnakken og putter i dit killfilter får
du fred for os

Det har været oppe at vende fornylig som du ved og der fik du/i ikke meget
medhold, men prøv at oprette en tråd med for og i mod snik snak og lad
resultatet være afgørende.
jeg vil da overholde en sådan "afstemning"

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 19-01-07 17:22

Trine Kornum Christiansen, skrev:

> Så længe I ævler og kævler løs, drukner seriøse indlæg og det ender
> med/er endt med, at der ikke er nogen der gider skrive noget.

Har du belæg for den påstand, jeg synes da der er kommet flere
nye til den sidste periode, stilen kan måske ligefrem lokke nogen
ud af busken.

> Så tillykke med at få hundegruppen til at være en af de mest aktive
> grupper, en skam den måtte ødelægges for det.

Nogen vil synes den er blevet ødelagt, andre vil synes den er blevet bedre.
Da debatten kørte sidst var konklusionen vist at flertallet
var tilfredse med forholdene som de er nu.
Det må du og et par andre jo altså indrette jer under, det kaldes demokrati.

/Jens

Fra : Winther

Dato : 20-01-07 22:33

"jopa" <spam@jatak.dk> skrev i en meddelelse

> Så længe der ingen relevante indlæg kommer chatter vi bare

Kl 10.16 skriver Kim hans indlæg, og allerede kl. 11.46 kommer det første
ævleindlæg, det synes jeg er hurtig at afgøre at der ikke kommer mere
relevant til den tråd.

Så længe der ligger over 150 indlæg bare man er væk nogle timer, så er det
begrænset hvor stort et behov der er for at holde gruppen i gang.

Fra : jopa

Dato : 20-01-07 22:40

Winther skriblede bla:
> Kl 10.16 skriver Kim hans indlæg, og allerede kl. 11.46 kommer det
> første ævleindlæg, det synes jeg er hurtig at afgøre at der ikke
> kommer mere relevant til den tråd.
Jeg syntes egentlig netop denne tråd er rimeligt seriøs selv taget i
betragtning at indlægget "måske" til en start skulle have været i en
salgsgruppe
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 20-01-07 22:59

jopa, skrev:
> Winther skriblede bla:

> Jeg syntes egentlig netop denne tråd er rimeligt seriøs selv taget i
> betragtning at indlægget "måske" til en start skulle have været i en
> salgsgruppe

Nu havde jeg lige misset at det var den sure Kim, der er for mange
Kim'er i denne gruppe til at man kan holde rede i dem
Ellers havde jeg skam også holdt mig langt væk fra hans tråd,
den mand ejer ikke humoristisk sans, synd for ham

Jeg har ingen probs med at man ikke overholder gruppens retningslinier,
men så skal man altså heller ikke selv puste sig op.

/Jens

Fra : pwh

Dato : 20-01-07 22:45

Winther, skrev:
> "jopa" <spam@jatak.dk> skrev i en meddelelse

> Kl 10.16 skriver Kim hans indlæg, og allerede kl. 11.46 kommer det
> første ævleindlæg, det synes jeg er hurtig at afgøre at der ikke
> kommer mere relevant til den tråd.

Du er da også hurtig til at afgører at det er et ævleindlæg,
jeg tror da at John ville værer et fint sted for den tæve at komme hen.
Den salgsannonce var vel heller ikke ligefrem et oplæg til debat,
og som du måske også bemærkede fulgte jeg ikke op på Johns svar
netop for ikke at "forurene" tråden for meget,
ikke af hensyn til Kim's sarte følelser.

At vi er nogen der er on-line det meste af dagen til tider er jo vores valg,
så har du til gengæld fred for mig hele dagen imorgen fra 6-18
da jeg er på arbejde

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 21-01-07 08:33

On Sat, 20 Jan 2007 22:44:36 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>At vi er nogen der er on-line det meste af dagen til tider er jo vores valg,
>så har du til gengæld fred for mig hele dagen imorgen fra 6-18
>da jeg er på arbejde

Det var sg* osse på tide du kom ud at bestille noget!

Fra : pwh

Dato : 21-01-07 19:14

Leyna, skrev:

> Det var sg* osse på tide du kom ud at bestille noget!

Skal jeg også bestille noget når jeg er på arbejde :-?

/Jens (som har fyraften for idag, så freden er forbi i gruppen)

Fra : jopa

Dato : 21-01-07 19:15

pwh skriblede bla:

> /Jens (som har fyraften for idag, så freden er forbi i gruppen)

Der har også været ret dødt i dag
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 21-01-07 19:16

jopa, skrev:
> pwh skriblede bla:

> Der har også været ret dødt i dag

Det opfatter jeg som at du har savnet mig

/Jens

Fra : jopa

Dato : 21-01-07 19:55

pwh skriblede bla:

> Det opfatter jeg som at du har savnet mig

Skal jeg svare på det ?
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 21-01-07 22:00

pwh wrote:

> At vi er nogen der er on-line det meste af dagen til tider er jo
> vores valg, så har du til gengæld fred for mig hele dagen imorgen
> fra 6-18 da jeg er på arbejde
>
> /Jens

Jeg kom til at tænke på Jens, at du skriver du skal på arbejde fra
6-18. Har du så nogen til at lufte hundene når du er væk i 12 timer,
eller kan de holde sig så længe ? De sover måske det meste af tiden
væk når far ikke er hjemme ? De er jo så lydige, så jeg tror ikke de
finder på at lave ulykker når de er alene

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : pwh

Dato : 21-01-07 22:11

Tove Krieger, skrev:

> Jeg kom til at tænke på Jens, at du skriver du skal på arbejde fra
> 6-18. Har du så nogen til at lufte hundene når du er væk i 12 timer,
> eller kan de holde sig så længe ?

Nej de er alene hjemme, men jeg har for flere år siden lavet en hundelem
i kælderen så de kan rende ud i en indhegnet have på ca 600kvm.
Så de behøver ikke at holde sig længere end de selv lyster,
det er dog ikke ret tit de skider ude i haven, men det er deres valg

> De sover måske det meste af tiden
> væk når far ikke er hjemme ? De er jo så lydige, så jeg tror ikke de
> finder på at lave ulykker når de er alene

De er lydige, men ikke robotter
Angel er faktisk først for nylig (hun er næsten 3 år) holdt op med
at værer smådestruktiv, ikke ting der bestød noget, og ikke hver dag.
Men det var da irrerterende alligevel, Tyson holdt op med det pjat da
han var ca 1½ år. Men de har også altid haf adgang til næsten hele huset,
det er kun toilettet hvor der sidder en krog så kun katten kan komme ind
når jeg er på arbejde, den skal have mulighed for at værer helt i fred

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 21-01-07 22:27

pwh wrote:

> [...]
> Så de behøver ikke at holde sig længere end de selv lyster,
> det er dog ikke ret tit de skider ude i haven, men det er deres
Det er da en smaddergod løsning (også din hensyntagen til katten). Jeg
undrede mig bare over om de kunne være alene hjemme så længe, så nu
ved jeg det. Det var bare ren og skær nysgerrighed

Fra : Leyna

Dato : 21-01-07 08:35

On Sat, 20 Jan 2007 22:32:52 +0100, "Winther" <nobody@home.dk> wrote:

> [...]
>
>Kl 10.16 skriver Kim hans indlæg, og allerede kl. 11.46 kommer det første
>ævleindlæg, det synes jeg er hurtig at afgøre at der ikke kommer mere

At nogen gider at holde øje med en slags...
Men hvorfor putter du ikke ævle-bævlerne i dit filter, så er du helt
ude over det problem?

Fra : pwh

Dato : 21-01-07 19:15

Leyna, skrev:

> At nogen gider at holde øje med en slags...
> Men hvorfor putter du ikke ævle-bævlerne i dit filter, så er du helt
> ude over det problem?

Kan man da godt putte sig selv i et killfilter,
det ville Winther jo i så fald værer nød til

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 19-01-07 16:15

On Fri, 19 Jan 2007 14:17:01 +0100, "Winther" <nobody@home.dk> wrote:

>Håber i kan finde ud af at skifte subjekt i fald i begynder på noget
>spændende og gerne hunderelevant igen.

Vi er nok ikke for gode til at skifte subj. men hvad der er spændende
er vist relativt i forhold til interesser, og hunderelevante emner er
der skam osse... osse selvom du måske ikke finder dem spændende.

Fra : Tove Krieger

Dato : 19-01-07 17:42

Leyna wrote:

> Vi er nok ikke for gode til at skifte subj. men hvad der er
> spændende er vist relativt i forhold til interesser, og
> hunderelevante emner er der skam osse... osse selvom du måske ikke
> finder dem spændende.

Nu er jeg jo, som efterhånden alle ved, ikke hundeejer længere, så min
mening er sikkert ikke særlig betydningsfuld.

Jeg vil dog vove den påstand, at alle de hunderelevante indlæg der
kommer bliver besvaret seriøst af dem herinde der har forstand på det.
Når tråden har kørt et stykke tid er emnet ligesom udtømt, og så kan
der vel nok blive plads til lidt hyggesnak.

Der er ligeledes et utal af hundefora på nettet, så hvis man ikke
bryder sig om dette forum, så har man mange muligheder andre steder.
Det står jo den enkelte frit for at bestemme hvilket forum de finder
mest interessant. Denne gruppe ville helt sikkert langsomt sygne hen,
hvis relevansen skulle overholdes til punkt og prikke.

Fra : jopa

Dato : 20-01-07 00:00

Leyna skriblede bla:
>hunderelevante emner er
> der skam osse... osse selvom du måske ikke finder dem spændende.

Jeg kan bedst lide når I ævlebævler
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Laurasi

Dato : 20-01-07 20:35

"Winther" <nobody@home.dk> wrote in message
> Håber i kan finde ud af at skifte subjekt i fald i begynder på noget
> spændende og gerne hunderelevant igen.

Der er newsgroups der er meget "værre" end den her med sniksnak, det kan vel
ikke undgås og er da i øvrigt vældig hyggeligt for de fleste af os lader det
til.
Hvis man vil pive over det kan man selv starte et relevant emne. Der er da
ikke noget værre end sure miner - det er da det mest ødelæggende for en
newsgroup.

Fra : pwh

Dato : 20-01-07 21:22

Laurasi, skrev:
> [...]
> Hvis man vil pive over det kan man selv starte et relevant emne. Der
> er da ikke noget værre end sure miner - det er da det mest

HØRT

/Jens