Flot 4 plads :-)
Fra : pwh

Dato : 18-01-07 16:25

http://news.frostbyte.dk/2007/
Kan vi holde stilen resten af året kan vi for første gang
værer på top 10 listen når året er gået

Ikke for at prale, men hvem ligger lige nr 17 på Dk Usenet
http://news.frostbyte.dk/2007/authortop100.phtml

/Jens

Fra : Claus

Dato : 18-01-07 16:49

pwh skrev:
> [...]
> værer på top 10 listen når året er gået
>
> Ikke for at prale, men hvem ligger lige nr 17 på Dk Usenet

Flot og tillykke .....jeg bruger lidt mere tid på hundene end på nettet
....GNÆK

Fra : pwh

Dato : 18-01-07 17:07

Claus, skrev:

> Flot og tillykke .....jeg bruger lidt mere tid på hundene end på
> nettet ...GNÆK

Tja, hvis du bruger 10 minutter om dagen på nettet
siger det jo ikke ret meget

Til gengæld er det ikke hver dag jeg gider se Tv,
det er forskelligt hvad man finder underholdene.

/Jens

Fra : Claus

Dato : 18-01-07 16:49

Fra : Tove Krieger

Dato : 18-01-07 16:51

pwh wrote:
> http://news.frostbyte.dk/2007/
> Kan vi holde stilen resten af året kan vi for første gang
> værer på top 10 listen når året er gået

Det skulle da vist ikke blive så svært. Vi er jo godt i gang

> http://news.frostbyte.dk/2007/authortop100.phtml
>
> /Jens

Fandt lige ud af, at jeg er nr. 23. Så meget synes jeg da heller ikke
at jeg skriver, men det må jo være sandt når det står der.

Det undrer mig faktisk ikke at Bo Warming ligger som nr. 2. Han godt
nok ligget i mit filter meget længe sammen med et par andre narhatte,
og der bliver de i al evighed.
--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : pwh

Dato : 18-01-07 17:14

Tove Krieger, skrev:

> Det skulle da vist ikke blive så svært. Vi er jo godt i gang

Det er vel den gode Christian vi kan takke lidt for det

> Fandt lige ud af, at jeg er nr. 23. Så meget synes jeg da heller ikke
> at jeg skriver, men det må jo være sandt når det står der.

Det passer faktisk ikke helt, John skriver fra 2 forskellige adresser,
og har faktisk overhalet dig med at have sammenlagt ca 300 indlæg.
Du må tage dig lidt sammen Tove

> Det undrer mig faktisk ikke at Bo Warming ligger som nr. 2. Han godt
> nok ligget i mit filter meget længe sammen med et par andre narhatte,
> og der bliver de i al evighed.

Mit killfilter er i udu, jeg kan godt tilføje nogen,
men næste gang jeg startet OE er listen helt tom igen :-?

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 18-01-07 17:31

pwh wrote:

> Det passer faktisk ikke helt, John skriver fra 2 forskellige
> adresser, og har faktisk overhalet dig med at have sammenlagt ca
> 300 indlæg. Du må tage dig lidt sammen Tove

Ok, det må jeg så se at gøre, men nu skriver jeg jo også i
kattegruppen, det tæller alt sammen

> Mit killfilter er i udu, jeg kan godt tilføje nogen,
> men næste gang jeg startet OE er listen helt tom igen :-?

Kan du ikke prøve med noget opdatering eller kan man ikke reparere OE
?

Fra : pwh

Dato : 18-01-07 17:41

Tove Krieger, skrev:

> Kan du ikke prøve med noget opdatering eller kan man ikke reparere OE
> ?

Jeg har prøvet at installerer OE igen, det hjalp ikke.
Men jeg bruger normalt aldrig killfilter, jeg opdagede
det bare dengang vi havde probs med dem fra muddergruppen.
Så jeg opfatter det ikke som det store problem i dagligdagen.

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 18-01-07 20:03

On Thu, 18 Jan 2007 17:14:22 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Det passer faktisk ikke helt, John skriver fra 2 forskellige adresser,
>og har faktisk overhalet dig med at have sammenlagt ca 300 indlæg.
>Du må tage dig lidt sammen Tove

Det gælds ikke når man skriver fra forskellige adresser!

>Mit killfilter er i udu, jeg kan godt tilføje nogen,
>men næste gang jeg startet OE er listen helt tom igen :-?

Så få dig dog en ordentlig nyhedslæser. Agent f.eks.

--
Leyna
http://www.leyna.dk/hvalpe-salg

Fra : Leyna

Dato : 18-01-07 20:00

On Thu, 18 Jan 2007 16:50:57 +0100, "Tove Krieger"
<minimiv_nospam_@privat.dk> wrote:

>Fandt lige ud af, at jeg er nr. 23. Så meget synes jeg da heller ikke
>at jeg skriver, men det må jo være sandt når det står der.

Måske ikke her, Tove, men du skriver jo osse i andre grupper!

>Det undrer mig faktisk ikke at Bo Warming ligger som nr. 2. Han godt
>nok ligget i mit filter meget længe sammen med et par andre narhatte,
>og der bliver de i al evighed.

Samme her.

Fra : Kim Christensen

Dato : 18-01-07 18:57

pwh skrev:
> http://news.frostbyte.dk/2007/
> Kan vi holde stilen resten af året kan vi for første gang
> værer på top 10 listen når året er gået

Med lidt held kan vi slå forbruger gruppen. Men hvis vi skal slå bil
og politik grupen skal der til at ske noget.

Hilsen Kim

Fra : Tove Krieger

Dato : 18-01-07 19:05

Kim Christensen wrote:

> Med lidt held kan vi slå forbruger gruppen. Men hvis vi skal slå bil
> og politik grupen skal der til at ske noget.
>
> Hilsen Kim

De to grupper tror jeg ikke at vi nogen sinde kan slå.

Og jeg abonnerer endda ikke på nogen af dem

Fra : pwh

Dato : 18-01-07 19:05

Kim Christensen, skrev:

> Med lidt held kan vi slå forbruger gruppen. Men hvis vi skal slå bil
> og politik grupen skal der til at ske noget.

Bare det at vi kom med på top 10 listen når året er gået
ville værer et stort fremskridt

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 18-01-07 20:38

On Thu, 18 Jan 2007 19:05:13 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Bare det at vi kom med på top 10 listen når året er gået
>ville værer et stort fremskridt

Hvis vi fortsætter med at være lige så aktive som nu, så skulle det da
ikke være umuligt.

Fra : Leyna

Dato : 18-01-07 20:37

On 18 Jan 2007 09:57:21 -0800, "Kim Christensen"
<SLETTESnemoris@yahoo.com> wrote:

>Med lidt held kan vi slå forbruger gruppen. Men hvis vi skal slå bil
>og politik grupen skal der til at ske noget.

Så skal vi da have fat i et emne der virkelig kan fyre op under
folk...

Fra : Tove Krieger

Dato : 18-01-07 20:45

Leyna wrote:

> Så skal vi da have fat i et emne der virkelig kan fyre op under
> folk...

Jeg synes nu nok at Christian og Christina allerede har gjort deres
til det

Fra : pwh

Dato : 18-01-07 21:13

Leyna, skrev:
> On 18 Jan 2007 09:57:21 -0800, "Kim Christensen"

> Så skal vi da have fat i et emne der virkelig kan fyre op under
> folk...

Vi skal bare blive bedre til at ævlebævle,
det er vi slet ikke gode nok til endnu

Vi kan også gører som John,
poste det samme indlæg 3 gange konsekvent

/Jens

Fra : jopa

Dato : 18-01-07 21:36

pwh skriblede bla:

> Vi kan også gører som John,
> poste det samme indlæg 3 gange konsekvent

Ja jeg ligger jo næsten på sidstepladsen så jeg rykker nu!
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 18-01-07 22:15

jopa, skrev:
> pwh skriblede bla:

> Ja jeg ligger jo næsten på sidstepladsen så jeg rykker nu!

En garvet cykelrytter som dig kender jo alle dirtytricks

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 19-01-07 09:38

On Thu, 18 Jan 2007 21:13:03 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Vi kan også gører som John,
>poste det samme indlæg 3 gange konsekvent

Eller som Tove der ind imellem ikke har noget at sige, men poster et
tomt indlæg bare sådan for at være med!

Fra : pwh

Dato : 19-01-07 10:31

Leyna, skrev:

> Eller som Tove der ind imellem ikke har noget at sige, men poster et
> tomt indlæg bare sådan for at være med!

Det er heller ikke rart at værer udenfor

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 19-01-07 12:05

Leyna wrote:

> Eller som Tove der ind imellem ikke har noget at sige, men poster et
> tomt indlæg bare sådan for at være med!

Sshh. Jeg gør det med vilje for at se om I er vågne og det
gavner stadig statistikken.

Fra : Ukendt

Dato : 18-01-07 22:01

On Thu, 18 Jan 2007 20:36:52 +0100, Leyna <leyna@leyna.dk> wrote:

>Så skal vi da have fat i et emne der virkelig kan fyre op under
>folk...

Det er da ikke nødvendigt - de 3 - 4 faste "skribenter" skal da bare
fortsætte deres indholdsløse Ævlebævleri

Christian

Fra : Tove Krieger

Dato : 18-01-07 22:16

Christian wrote:

> Det er da ikke nødvendigt - de 3 - 4 faste "skribenter" skal da bare
> fortsætte deres indholdsløse Ævlebævleri
>
> Christian

Nemly' Christian. Du er inde på noget af det helt rigtige

Fra : jopa

Dato : 18-01-07 22:31

Christian skriblede bla:

> Det er da ikke nødvendigt - de 3 - 4 faste "skribenter" skal da bare
> fortsætte deres indholdsløse Ævlebævleri

Ja vi andre får svært ved at rykke på den liste
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 18-01-07 22:38

jopa, skrev:
> Christian skriblede bla:

> Ja vi andre får svært ved at rykke på den liste

Du ligger stadig på en sølle 3 plads, men hende Leyna
burde du da kunne hente, jeg er urørlig

/Jens

Fra : pwh

Dato : 18-01-07 22:17

Christian, skrev:

> Det er da ikke nødvendigt - de 3 - 4 faste "skribenter" skal da bare
> fortsætte deres indholdsløse Ævlebævleri

Helt indholdsløst kan det vel ikke værer siden du læser med,
det ender med at du ryger med på vognen.
Du ved jo nok at man siger "if you can't beat them, join them"

/Jens

Fra : Kim Christensen

Dato : 18-01-07 22:41

Leyna skrev:

> Så skal vi da have fat i et emne der virkelig kan fyre op under
> folk...

Nemlig!

Barf: Kan altid bruges hen ad vejen.
Blanding /renracet hund: Evigtgyldigt emne
DKK / DRU / DHL / DDH stambog: altid nok til en diskussion.
Milo: Behøver ikke forklares.
Indstilling af Microsoft Outlook Express. Egentlig OT, men det går
alligevel i de fleste grupper og tæller med..
Hund i sengen.
Træningsmetoder.
Forskel på pitbull og amstaff. (Her mangler vi Punish - vi andre kan
ikke se forskel)
Dyrlæger.

Hilsen Kim

Fra : pwh

Dato : 18-01-07 22:49

Kim Christensen, skrev:

> Nemlig!
>
> Barf: Kan altid bruges hen ad vejen.

Pt. det bedste emne (John gider nemlig ikke deltage)

> Blanding /renracet hund: Evigtgyldigt emne

Altid godt, blandingshunde ER jo bare sundest.

> DKK / DRU / DHL / DDH stambog: altid nok til en diskussion.

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab

> Milo: Behøver ikke forklares.

Næppe.

> Indstilling af Microsoft Outlook Express. Egentlig OT, men det går
> alligevel i de fleste grupper og tæller med..

Bliver man aldrig færdig med.

> Hund i sengen.

Hvor ellers ?????

> Træningsmetoder.

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab

> Forskel på pitbull og amstaff. (Her mangler vi Punish - vi andre kan
> ikke se forskel)

Og er også bedøvende ligeglade.

> Dyrlæger.

Meget dyre læger.

/Jens

Fra : jopa

Dato : 18-01-07 22:56

pwh skriblede bla:

> Pt. det bedste emne (John gider nemlig ikke deltage)

Jeg ser ikke indlæg med fyordet i emnelinien

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 18-01-07 23:23

jopa, skrev:
> pwh skriblede bla:

> Jeg ser ikke indlæg med fyordet i emnelinien

Og det benytter vi os skamløst af.
Hvis du anede hvad der gemte sig bag diverse topic Barf

/Jens

Fra : jopa

Dato : 18-01-07 23:27

pwh skriblede bla:

> Og det benytter vi os skamløst af.
> Hvis du anede hvad der gemte sig bag diverse topic Barf

Da jeg legede med Thunderbird opdagede jeg til min rædsel alle de indlæg som
jeg ellers var forskånet for.
Skyndte mig at slette dem
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 18-01-07 23:42

jopa, skrev:
> pwh skriblede bla:

> Da jeg legede med Thunderbird opdagede jeg til min rædsel alle de
> indlæg som jeg ellers var forskånet for.
> Skyndte mig at slette dem

Sådan har jeg det jo også med tråde om træning,
jeg gider ikke deltage i debatter jeg ikke ved en meter om

/Jens

Fra : Anette

Dato : 19-01-07 00:24

pwh wrote:

> jeg gider ikke deltage i debatter jeg ikke ved en meter om

Det er da noget nyt er det ikke? Dit Nytårsforsæt?
*fnis*

Sorry - ku' ikk' lige dy mig

/ Anette

Fra : pwh

Dato : 19-01-07 00:39

Anette, skrev:

> Det er da noget nyt er det ikke? Dit Nytårsforsæt?
> *fnis*

Som jeg altid siger til vores lærlinge.
Jeg ved alt om alting, og er der noget jeg endelig ikke ved,
så er det sgu ikke værd at vide

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 19-01-07 01:02

pwh wrote:

> Som jeg altid siger til vores lærlinge.
> Jeg ved alt om alting, og er der noget jeg endelig ikke ved,
> så er det sgu ikke værd at vide
>
> /Jens

Eller som de siger i England: "A jack of all trades, but a master to
none."

Fra : Leyna

Dato : 19-01-07 09:42

On Fri, 19 Jan 2007 00:23:44 +0100, "Anette" <abc@def.es> wrote:

>Det er da noget nyt er det ikke? Dit Nytårsforsæt?
>*fnis*

*ROTFLMAO*
Avs, den sve', hva' bette Jens?!

Fra : pwh

Dato : 19-01-07 10:32

Leyna, skrev:

> *ROTFLMAO*
> Avs, den sve', hva' bette Jens?!

Lidt må jeg jo nok indrømme, men hævnen bliver sød

/Jens (som altid bliver forfulgt her i gruppen)

Fra : Tove Krieger

Dato : 19-01-07 12:04

pwh wrote:

> Lidt må jeg jo nok indrømme, men hævnen bliver sød
>
> /Jens (som altid bliver forfulgt her i gruppen)

Ja - du har det sandelig hårdt LOL

Fra : Kim Christensen

Dato : 18-01-07 23:15

pwh skrev:

> Pt. det bedste emne (John gider nemlig ikke deltage)

Nå, Milo spiser da både katte og Jerhovas Vidner, det må vel tælle
med som barf ?

> Altid godt, blandingshunde ER jo bare sundest.

Jagthunde er endnu sundere....

> Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab

Nå, jeg henter cola og chips og sætter mig magelig tilrette foran
puteren når den starter!

> Næppe.

Men der er meget der kunne være rart at få en forklaring på.

> Bliver man aldrig færdig med.

Og det hæmmer folk i at skrive her i gruppen. Google er altid en ven i
nøden

> Hvor ellers ?????

Det siger jeg også,men der er nogen der er i tvivl. Jeg har mine
tanker om hvorfor, men de er af en sådan art at han hellere må sige
det selv.

> Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab

Nej ikke gaab, prøv f.eks. (for jeg tør ikke) at starte en tråd med
hvordan man tuner et elhalsbånd, hvilken slags pigtråd man skal bruge
til at binde om ..... (osv)

> Og er også bedøvende ligeglade.

Skidt, bare det tæler med i statistikken ;)

Hilsen Kim

Fra : pwh

Dato : 18-01-07 23:32

Kim Christensen, skrev:

> Nå, Milo spiser da både katte og Jerhovas Vidner, det må vel tælle
> med som barf ?

Ha.. den laskefede Schæfer kan kun fange det der lander i madskålen.

> Jagthunde er endnu sundere....

At spise ???

> Nej ikke gaab, prøv f.eks. (for jeg tør ikke) at starte en tråd med
> hvordan man tuner et elhalsbånd, hvilken slags pigtråd man skal bruge
> til at binde om ..... (osv)

Der har da været et par (fjolser) der har startet tråde efter råd
om el-halsbånd, det har været ganske underholdene

> Skidt, bare det tæler med i statistikken ;)

Helt korrekt, men ingen i gruppen gider for tiden forsvarer kamphunde,
jeg er ellers altid frisk på at svine racen til

Det er faktisk nogen af mine yndlingstråde, at hører på folks mere og mere
besynderlige undskyldninger for at anskaffe sig sådan en krapyl.
Min mening er, og det er ikke i spøg, den race skulle have været
udryddet da hundekampe blev forbudt ved lov.

/Jens