Friske Barfbilleder
Fra : pwh

Dato : 16-01-07 21:09

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-07 21:29

news:Wiarh.67$Xh5.7@news.get2net.dk...
> http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=1911

De ser da rigtig ud til, at hygge sig, men hvor er billederne af grøntmikset
?

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : pwh

Dato : 16-01-07 21:43

Buffy, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse
>
> De ser da rigtig ud til, at hygge sig, men hvor er billederne af
> grøntmikset ?

Grøntmikset bliver jo spist så hurtigt at mit kamera slet ikke
kan nå at fange det

Nå for din skyld skal jeg nok tage et par stykker hvor de står med
mulen nede i en madskål, det ser bare ikke særligt sjovt ud

/Jens

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 16-01-07 21:48

"Buffy" <Buffy( snabel a )tjekmig.dk> skrev i en meddelelse

> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse
>
> De ser da rigtig ud til, at hygge sig, men hvor er billederne af
> grøntmikset ?

mon også det bliver spist i sofaen?? (-;

mvh. marie

Fra : pwh

Dato : 16-01-07 22:00

Torben og Marie-louise Ager, skrev:
> "Buffy" <Buffy( snabel a )tjekmig.dk> skrev i en meddelelse

> mon også det bliver spist i sofaen?? (-;

Til dels faktisk.
Jeg laver hver lørdag en portion El Kama med leverpostej i
som jeg fylder gamle marvben med, dem hygger de sig så med
når jeg skal på arbejde, de bliver da spist i sofa'erne

Den går nok kun så længe jeg er ungkal, den slags "svineri" kan
kvinder jo slet ikke tåle. Bemærk ellers venligst at der er tæppe
på sofaen, det bliver self skiftet efter sådan et måltid.

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 16-01-07 22:29

On Tue, 16 Jan 2007 21:09:24 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=1911

Hvad er det du har givet dem? En halv gris hver?
Og så få dem dog ned fra møblerne når de spiser! *GGG*

Din "golden" er godt nok blevet smuk. Er du sikker på at du har plads
til hende?

--
Leyna
http://www.leyna.dk/hvalpe-salg

Fra : pwh

Dato : 16-01-07 22:37

Leyna, skrev:

> Hvad er det du har givet dem? En halv gris hver?

Det er griseforben fra maxøe til 10kr/stk.
Dem er de faktisk gladere for end kylling,
han havde desværrer ikke nogen da jeg var der sidst.
Dem kan jeg anbefale, der er ikke meget kød i forhold til ben.

> Og så få dem dog ned fra møblerne når de spiser! *GGG*

Jeg skifter bare sengetæppe bagefter, de skal have lov til at hygge sig

> Din "golden" er godt nok blevet smuk. Er du sikker på at du har plads
> til hende?

Jeg takker, hun er faldet ret heldigt ud den lille synes jeg selv

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 17-01-07 12:18

On Tue, 16 Jan 2007 22:36:48 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Det er griseforben fra maxøe til 10kr/stk.

Det var da ikke galt...
Men jeg er så fra flere sider blevet advaret imod svinekød/ben...

>Jeg skifter bare sengetæppe bagefter, de skal have lov til at hygge sig

Hmmmm... du kan sikkert godt blive gift, hvis det så osse er dig der
står for vasketøjet!

>Jeg takker, hun er faldet ret heldigt ud den lille synes jeg selv

Jo, men er du nu sikker på at du har plads til hende?

Fra : pwh

Dato : 17-01-07 12:32

Leyna, skrev:

> Det var da ikke galt...

Maxøes priser er nogenlunde, udvalget er bare meget variernde
på den negative måde.

> Men jeg er så fra flere sider blevet advaret imod svinekød/ben...

Nogen hunde har det vist svært med at fordøje griseben,
men de forben skider mine hunde ud uden de mindste problemer.
Lortene er kridhvide tørrer knolde dagen derpå

> Hmmmm... du kan sikkert godt blive gift, hvis det så osse er dig der
> står for vasketøjet!

Det er det jo allerede
Når man er ungkal er man jo nød til at værer huslig på et eller andet plan

> Jo, men er du nu sikker på at du har plads til hende?

For at bruge en af John's vendinger, så mener hun selv at hun
godt kunne bo i min lomme, så plads vil jeg altid have
Jeg tager hende da også stadig tit på skødet, mine ben begynder
bare at sove ret hurtigt efter, men hun hygger sig gevaldigt

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 17-01-07 12:43

On Wed, 17 Jan 2007 12:32:17 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Det er det jo allerede
>Når man er ungkal er man jo nød til at værer huslig på et eller andet plan

Jojo, men mænd har en tendens til at "glemme" sådanne pligter når de
bliver gift.

>For at bruge en af John's vendinger, så mener hun selv at hun
>godt kunne bo i min lomme, så plads vil jeg altid have

Hun kunne ellers godt bo her... tror jeg!

>Jeg tager hende da også stadig tit på skødet, mine ben begynder
>bare at sove ret hurtigt efter, men hun hygger sig gevaldigt

Hvor meget er det nu lige hun vejer?
Jeg skal hverken have Hans eller Vaks på skødet. De er sg* for tunge.
Oy kan lige gå... endnu.

Fra : pwh

Dato : 17-01-07 12:50

Leyna, skrev:

> Jojo, men mænd har en tendens til at "glemme" sådanne pligter når de
> bliver gift.

Det skulle ikke tage mig 2 minutter at glemme alt om hvor vaskemaskinen stod

> Hun kunne ellers godt bo her... tror jeg!

Så skulle hun nok få diciplineret dine frække hanhunde

> Hvor meget er det nu lige hun vejer?

Pt 40kg, hun skal ned på 38kg som det optimale.

> Jeg skal hverken have Hans eller Vaks på skødet. De er sg* for tunge.
> Oy kan lige gå... endnu.

Tyson kan jeg også lige få hevet op, men han er lidt for lang til at ligge godt

/Jens