Transportbur!!!!
Fra : mcloud

Dato : 15-01-07 13:50

Hvor køber jeg et fornuftigt og rimeligt bur til en Westie??
mvh mcloud

Fra : Ukendt

Dato : 15-01-07 13:58

"mcloud" <kim@kiras.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor køber jeg et fornuftigt og rimeligt bur til en Westie??

Jem & Fix har lige pt et transportbur, på forsiden af deres reklame til 268
kr.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : dinneep@privat.dk

Dato : 15-01-07 18:00

mcloud skrev:
> Hvor køber jeg et fornuftigt og rimeligt bur til en Westie??
> mvh mcloud

Hej
Jeg har gode solide og flotte transportkasser til de rigtig priser.
Se www.den-tyske-jagtterrier.dk

Fra : jopa

Dato : 15-01-07 18:24

dinneep@privat.dk skriblede bla:
> Jeg har gode solide og flotte transportkasser til de rigtig priser.

Kan du så ikke tage og luk dig selv inde i et af dem og blive der intil du
finder ud af at denne gruppe ikke er beregnet til reklame og salg.
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : joke

Dato : 15-01-07 18:45

"jopa" <spam@jatak.dk> skrev i en meddelelse
> dinneep@privat.dk skriblede bla:
>
> Kan du så ikke tage og luk dig selv inde i et af dem og blive der intil du
> finder ud af at denne gruppe ikke er beregnet til reklame og salg.

Øhhh er det ikke relevant nok manden spørger om hvor han kan finde et bur og
en anden siger han sælger dem, det plejer ikke at ses som reklame i de her
fora.

Hvor tit er der ikke en kennel hvis en søger en hund der abosulut skal komme
med henvisning til deres hvalpe.

Så mener det indlæg er ok.

Ellers har buffy vel også et problem med at reklamere for Jem og fix (kan jo
være han arbejder der)

Så skal udbrud holde ville et svar ende med

jeg har et bud på hvor du kan købe det men da jeg ikke må skrive det her
henviser jeg til dk.marked.????????????? så bliver usenet sku da sjovt

Hilsen

Johnny

Fra : jopa

Dato : 15-01-07 19:29

joke skriblede bla:

> Øhhh er det ikke relevant nok manden spørger om hvor han kan finde et
> bur og en anden siger han sælger dem, det plejer ikke at ses som
> reklame i de her fora.
Det er ikke første gang vedkommende sælger herinde.
Hvalpe sidste gang.
Hvis man KUN bruger denne gruppe når man vil sælge noget så er ideen med
gruppen vist så som så
Blot min mening
Man kan bruge sin signatur til at reklamere i.
Noget a la min
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : dinneep@privat.dk

Dato : 15-01-07 18:02

dinn...@privat.dk skrev:

> Hej
> Jeg har gode solide og flotte transportkasser til de rigtig priser.
> Se www.den-tyske-jagtterrier.dk
Se under menupunktet: "Køb og salg"
Venlig hilsen