Forsvunden partition
Fra : Remmen

Dato : 28-06-01 21:16

Hej,

Har postet dette indlæg i dk.edb.hardware.drev men poster det også lige
her da jeg tror der er flere som læser denne gruppe.

Min 40GB IBM 60GXP harddisk er inddelt i tre partitioner, C, D og E. Nu
er partition E forsvundet... Min brænder og DVD hedder stadig F og G så
jeg går ud fra mine data stadig ligger et eller endet sted.
Styresystemet er Win98.

Er der nogen, som har nogen gode idéer til hvordan jeg får partitionen
tilbage så skal de være meget velkomne!

Med venlig hilsen,

Lars

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 29-06-01 00:39

Kør programmet "fdisk" fra en bootdisk, og se hvad der ligger af
partitioner...

mvh Christian

Fra : complex@pc.dk

Dato : 29-06-01 05:58

Vi kan hjælpe dig med dataredning, det koster ikke noget at ringe og
høre, hvordan vi kan hjælpe dig.

Husk at du kun har 1 sæt original data.
Tænk dig grundigt om inden du/andre forsøger noget, med dette dit
eneste sæt data !

1/ Tag det roligt.
2/ Start ikke dit system igen.
3/ Jo mindre du selv eller en såkaldt "ekspert" prøver, jo
nemmere/billigere er det.

www.complex-data.dk www.pc-doktoren.dk
Tlf:(+45) 48188551 Fax:(+45) 48188551
Hotline: (+45) 40188551 7oo-22oo Hele ugen også lør/søndag
e-mail:complex@pc.dk

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 29-06-01 08:01

Hahaha....roolig nu *G*

Det kan sikkert klares HELT uden at bruge penge på "dataredning"... bare kør
fdisk, og se "info om partitioner" i menuen.

Mvh
Christian

Fra : Madman

Dato : 29-06-01 14:07

Hvis du har delt din handdisk op i 3 lige store dele, vil de to første
drev være inden for 32MB grænsen, så når du ikke kan se det sidste
drev, kan det skyldes, at du har fået slettet din ATA-100 driver. Jeg
vil iøvrigt anbefale Power Quest - Partion Magic 6.1 til at arbejde
med partioner, det giver overblik.
Hilsen Madman.

Fra : Madman

Dato : 29-06-01 14:11

Undskyld, jeg mener 32GB grænsen.

Fra : Flemming Nielsen

Dato : 30-06-01 01:18

Det virker som om at kompleks-data har et økonomisk problem, idet de
åbenbart ikke er i stand til at reklamere på normal vis. Det minder for mig
om en amerikansk film, hvor uduelige advokater kører efter ambulancerne for
at kapre patienterne som kunder.

Kompleks-data: Find et andet sted at kapre patienter, og lad os andre
"såkaldte eksperter" beholde vores NG i fred, hvor vi kan hjælpe hinanden.
GRATIS!!!!!

Fra : Flemming Nielsen

Dato : 30-06-01 01:21

[...]

Flemming Nielsen