haglskade
Fra : Bruno Lind

Dato : 06-02-07 17:01

Min campingvogn Hobby 560 UL Prestige fra 1999 har fået haglskader på det
meste af taget sidste år...

hvad kan man gøre ved det og er det meget dyrt at få lavet??

hvem laver sådanne reparationer?

mvh b.l

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Henning Keseler

Dato : 06-02-07 18:57

"Bruno Lind" <b_lind@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Min campingvogn Hobby 560 UL Prestige fra 1999 har fået haglskader på det
> meste af taget sidste år...
>
> hvad kan man gøre ved det og er det meget dyrt at få lavet??

Taget kan skiftes, og det er meget dyrt. Min haglskade blev vurderet til ca.
35000 kr i 2002.
Jeg solgte vognen til forsikringsselskabet, har du ikke kaskoforsikring?

> hvem laver sådanne reparationer?

Feks Campingparken i Herning, og vel alle andre cv-værksteder.

Mvh. Henning

Fra : Jørgen L.

Dato : 06-02-07 23:10

> Min campingvogn Hobby 560 UL Prestige fra 1999 har fået haglskader på det
> meste af taget sidste år...

Surt

> hvad kan man gøre ved det og er det meget dyrt at få lavet??
Få skiftet taget, ret dyrt. ligger i nabolaget omkring 35.000 til 50.000
plus moms grunden til det store pris udsving er at pladen i sig selv er
meget dyr, og hvor stort et arbejde det er at montere den, tagluger,
uduftninger, antenne osv der skal skæres ud til.

4 muligheder.
1. få den lavet hos en forhandler
2. ikke få den lavet men få en sum penge af forsikringen, men hvis du få en
ny skade på taget er dette ikke dækket.
3. den bliver totalskadet og du får penge til en anden vogn
4. ligesom chip away kan der også laves en løsning til taget, pris på denne
ved jeg ikke, men er det mange steder løber den også op. Og hvor meget det
vejer og om det holder i eks. varmen sydpå er jo også et spørgsmål.

alle afhængig af om den er kasko forsikret.

> hvem laver sådanne reparationer?

Næsten alle campingforhandlere, eks. Fredensborg Caravan

> mvh b.l
Hilsen Jørgen
PS. kan du ikke droppe den der spamfighter, spild af plads og den spammer
usernettet.