Hvor skal vi ta hen?
Fra : Sten Bo

Dato : 06-02-07 08:08

Hvor skal vi ta hen for at få det rart?

Har i tænkt på vejret?

Ja selvfølgelig, men har i tænkt på at det nok ikke bliver som det plejer. -
Eller gør det.

http://www.dmi.dk/dmi/rekordafslutning_paa_sjettevarmeste_aar_2006

Sidste sommer var vi i Harzen og oplevede temperaturer over 30 gr., i 800
meters højde vel at mærke. På vejen der ned var der, hold fast, 34 gr. i
halvt gråvejr, og vores stakkels hunde var ved at få hedeslag i bilen.

Og får et par år siden havde vi også over 30 gr. i Norge.

Så... Måske skal vi satse på Dansk Nordisk camping i stedet. Costa
Kalundborg.

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 06-02-07 16:08

På vejen der ned var der, hold fast, 34 gr. i
halvt gråvejr, og vores stakkels hunde var ved at få hedeslag i bilen.

Altså - Sten Bo
Du kører vel ikke uden temperatur nedkøling i bilen , Men undgå dog kørsel i
solen og benyt dig af de bedre trafikforhold om aften og natten.

Du skulle prøve en tur op gennem Norge af "kystvejen" RV17 - Den er bare
flot.(Og her kan temperaturen vel holdes nogenlunde i en periode?)

Her lige et par Link`s
http://users.pandora.be/leo.huybrechts/no-frame.htm
http://www.hanses-campingsider.dk/lande/norge.htm
http://www.rv17.no/
Go tur

Kim

Fra : Sten Bo

Dato : 06-02-07 17:02

"Kim Bonnesen" <bonnesen.kim@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
,
> [...]
>
> Du skulle prøve en tur op gennem Norge af "kystvejen" RV17 - Den er bare
> flot.(Og her kan temperaturen vel holdes nogenlunde i en periode?)

Jo, A/C er meget meget usundt. Nej, bilen med A/C fik
gearkasseproblemer 2 dage før afgang. Surt.

Vi har et eller andet med det mystiske i at ta sydpå - og være nød til at ha
A/C for at ku holde det ud. F.eks. sove om natten.

Og tak for forslagene. Vi syns Norge er meget flot.

Men det er da et dilemma - Vi hørte fra flere - Pu ha - der var også varmt
herhjemme. Sydpå? Koster 4000 i olie og 4 dage på motorvejen.

Og jeg tror ikke vi gider køre om natten. Så kan man li så godt ta flyveren,
kommer bare til at køre alt alt for stærkt. (ny C-C) Kan li at set
landskabet og li at køre bil.