campingvognsbeskrivelser ?
Fra : Kim Parolsen

Dato : 04-02-07 13:02

jeg ser efter en ny campingvogn , og mener jeg har været inde på en side
hvor folk beskrev godt og dårligt om deres campingvogn , bl.a. læste jeg om
nogle vogne / årgange var der mere fugt i end andre , kan i hjælpe mig med
link til siden eller flere sider ?
engelsk / tysk / dansk / svensk / norsk kan klares til husbehov.

kim

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 04-02-07 14:52

Her er i hverfald et sted at starte !!!!

http://www.campingstuff.dk/home/html/index.php
http://www.campingferie.dk/h13_udstyr/s/test_campingvogne.asp

Kim