Mulig fejl på ny Truma Mover SEs ene rulle~
Fra : Lars

Dato : 04-02-07 09:15

Hej
Jeg har lige monteret en Mover på vognen. Der er bare et enkelt
problem eller fejl. Den ene rulle kører ikke rundt.
Begge ruller trækkes udmærket frem og tilbage.
Den ene ruller drejer udmærket rundt og kan dreje hjulet.

Den anden ruller kan jeg ikke få til at dreje rundt, hverken
presset på eller trukket tilbage fra CV hjulet.
Fra dens motor kommer en hakkende lyd, som om den
prøver at påvirke rulleren, men ikke har kræfter nok eller
ikke får tag i rullen.

Har nogen erfaring hermed?

--
Mvh. Lars

Fra : Lars

Dato : 04-02-07 10:36

Jeg vil lige tilføje at, når jeg trykker på fjernbetjeningens knap
f eller d og holder den nede, (drivmotoren bør dreje sin
rulle den ene og anden vej), så blinker led-lyset i kombination
med advarselssignal, efter 2 sekunders tryk.

--
Mvh. Lars

Fra : Jørgen L.

Dato : 04-02-07 17:01

> [...]
> Fra dens motor kommer en hakkende lyd, som om den
> prøver at påvirke rulleren, men ikke har kræfter nok eller

Der må være en fejl i den ene motor.

Du må kontakte dem hvor du har købt den.

Hilsen Jørgen
--
Hilsen Jørgen
Toyota Landcruiser 3,0 D-4D

Fra : Carsten Stage

Dato : 04-02-07 21:12

Jørgen L. wrote:

> Der må være en fejl i den ene motor.

Jeg er tilbøjelig til at give dig ret...
Hvis motorenes forbindelse til styreboksen kan ombyttes, ville jeg først
prøve det. Hvis fejlen stadig er i samme side, så er det motoren og hvis
fejlen skifter side, så er det styreboksen. forsvinder fejlen, så lugter det
af, at der har været en løs forbindelse, og så burde det bare være at
ombytte stikkene igen.

> Du må kontakte dem hvor du har købt den.

Det må så blive næste trin...

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : Jørgen L.

Dato : 04-02-07 23:16

> [...]
> det af, at der har været en løs forbindelse, og så burde det bare være at

God ide.
Det skal også lige siges at motorerne skal kunne køre selv de ikke er
trykket ind mod dækket.

Grunden til at jeg tror at det er motoren er at den melder overbelatsning
tilbage til fjernbetjeningen
citat Lars

Fra : Lars

Dato : 10-02-07 20:54

Hej igen,
Jeg har kommunikeret med min forhandler og også han mener
at den ene motor skal til garantirep. Så
Tak for jeres kommentarer.
Der går nok lige et par dage mere. At ligge under vognen i dette
s.... kolde vejr med diverse værktøj er ikke lige sagen. Det var
hårdt nok at sætte hele stadset op.

--
Mvh. Lars