Godt program Vulkanturen
Fra : kim

Dato : 03-02-07 14:12

Jeg har nu set begge Peer's programmer og jeg kan godt lide dem håber på
mere fra Peer og datter.
Mvh Kim

Fra : Kim Parolsen

Dato : 04-02-07 13:10

ja ærgeligt jeg ikke så nr 1 , men bliver vel genudsendt.

også kim

Fra : Sten Bo

Dato : 04-02-07 13:47

"Kim Parolsen" <kimpar@sol.dk> skrev i en meddelelse
> ja ærgeligt jeg ikke så nr 1 , men bliver vel genudsendt.
>
> også kim
>
> "kim" <tazk@pedersen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

Hej Kim

Vulkanturen
Kommer på siden mandag den 5. februar 2007

http://www.campingferie.dk/h15_video/s/?ActiveMenu=15

Fra : Steen Larsen

Dato : 04-02-07 23:58

> [...]
>>>

> Hej Kim
>
> Vulkanturen
> Kommer på siden mandag den 5. februar 2007

Hej Sten

Det var næsten for godt til at være sandt, det er kun et klip på 1 min med
reklame om at man kan se det på DK4(kræver medlemskab 190 kr./år).

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : Sten Bo

Dato : 05-02-07 08:10

"Steen Larsen" <steen_larsen@tdc***adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det var næsten for godt til at være sandt, det er kun et klip på 1 min med
> reklame om at man kan se det på DK4(kræver medlemskab 190 kr./år).

Hej Steen

Adr. er jo også VULKAN%20TEASER%

Man har ændret teksten på stedet, se kopi ovenfor så der nu i stedet står:
Vulkanturen
Bemærk at det er en appetitvækker. TV-udsendelserne udkommer på en DVD i
løbet af foråret.

Så det ku jeg ikke vide, sorry.

Vi meldte os ind for et par år siden og nu kan jeg ikke finde password, men
det var vist kun for et år. Generelt syns vi kanalen har mange gode
programmer. Vi fik set det da det blev sendt, har Stofa kabel.

Mvh Sten

Galant 2.0 CC Country
www.cc-club.dk

Fra : kim

Dato : 05-02-07 09:40

Må jeg lige høre hvorfor har i blokket for jeres mail ,KIM og STEEN,jeg har
prøvet at sende jer en mail???. Hvis i ikke ønsker at modtage mail kan i jo
bare blokere afsender.
Mvh KIM

Fra : Sten Bo

Dato : 05-02-07 10:00

> Må jeg lige høre hvorfor har i blokket for jeres mail ,KIM og STEEN,jeg
> har prøvet at sende jer en mail???. Hvis i ikke ønsker at modtage mail
> kan i jo bare blokere afsender.
> Mvh KIM

Hej Kim

Hvem siger man skal ha en åben e-mailadr.?
Det er ikke givet at man har lyst til at udveksle mails med alle på nettet.

Du kan jo bare holde dig til emnet for forum eller foreslå en passende gr.

Min mail er ikke blokket, og det er måske ikke mig du spør, men jeg har et
somme tider mystisk egensindigt spamfilter der ligger hos Stofa.

Jeg skal nok selv bestemme hvem jeg blokker.

Mærkeligt indlæg. Man plejer at spørge om der kan modtages mail, dårlig stil
at skrive direkte uden et , go go goofie. Hvilket jeg fornemmer,
blokeringen, at du udmærket er klar over.

Fra : kim

Dato : 05-02-07 10:10

Undskyld min ven,jeg lærer jo lidt hver dag.
Og hav en go dag.
Mvh Kim

Fra : Sten Bo

Dato : 05-02-07 10:37

"kim" <tazk@pedersen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Undskyld min ven,jeg lærer jo lidt hver dag.
> Og hav en go dag.
> Mvh Kim

Tak det samme til dig.

Ven? ... Behersk dig!

Hvad er det her for et sted?

--
Mange ting,
man har besvær med,

Fra : Knud

Dato : 05-02-07 18:00

Hej Kim
"kim" <tazk@pedersen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Undskyld min ven,jeg lærer jo lidt hver dag.

Hvis du så også gad at citere under det du svarer på, så bliver alle
rismarker grønne.

Mvh Knud

> Og hav en go dag.
> Mvh Kim