Campingplads ved L´lsle-sur-la Sorgue i Pr~
Fra : Ole Pedersen

Dato : 31-01-07 09:09

L´lsle-sur-la Sorgue i Provence

Hej
Er der nogen, der kender en af campingpladserne i L´lsle-sur-la Sorgue i
Provence. Den skulle ligge på en lille ø midt i floden. Hvis også vi kunne
få en god rute dertil, ville det være dejligt. Vi skal afsted ca. 1. juni,
og glæder os meget.
Mvh
Olel

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 31-01-07 17:26

Hej Ole
Det må være en af disse ?
Du kan jo bare tage adresserne og sættes dem in i www.map24.com

Kender dem ikke , me har været i Avignon , hvor man også kan bo ude på en ø
mitdt i floden.

Kim

LA SORGUETTE ***
Route d'Apt R.N. 100
84800 L'Isle sur la Sorgue
Tél : 04 90.38.05.71
Fax : 04 90.20.84.61
Situé en campagne et bord de rivière
Ouvert du 15/03 au 26/10
http://www.avignon-et-provence.com/campings/sorguette/gb/acces.htm
LE SORGIACK
Souspiron
871 Route de Lagnes
84800 L'Isle sur la Sorgue
Tél : 04 90.38.13.95
Fax: Idem
Situé en campagne. Aire naturelle de camping
Ouvert du 15/03 au 15/10
LE SORGIACK - Souspiron - 871, route de Lagnes - D99 - 84800 L'ISLE SUR LA
SORGUE - tel. 04 90 38 13 95
25 emplacements, Aire naturelle de camping - Gîte de France, Terrain
ombragé, douches chaudes, salle de bains handicapés, salle commune,
pataugeoire, barbecue, lave-linge, congélateur, réfrigérateur. Eclairage
terrain jusqu'à minuit, jeu de boules. 15 branchements électriques.
Téléphone à carte. Rivière à 300m. Animaux admis. Chèques vacances acceptés

"Ole Pedersen" <fripost@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Mvh
> Olel

> Den har indtil videre sparet mig for at få 52 spam-mails

begin 666 marker-1.gif
M1TE&.#EA% `4`)$``#L[.\S,YO___P```"'Y! 44``(`+ `````4`!0```(M
ME(^IR^T/HPRT6F=SP+KR'@#B`E(B0)9G"JY*&8ZO*B>PRYPZONR[XAI$"
"`#L`
`
end

Fra : eter S=f8rensen

Dato : 31-01-07 23:24

Vi boede på Camping Airotel - la Sorguette
i 2005, det er en hyggelig by, men der er ingen
swimmingpool på pladsen og det var meget varmt,
til gengæld var floden meget kold og lavvandet.

En anden gang ville vi vælge en anden plads, enten
i området eller køre ned til middelhavet eller over mod
Verdon (grand canyon), men denligger perfekt til en tur til Avignon.

Mvh. peter

Hello Ole,