udleje CV på dcu plads
Fra : Per H

Dato : 28-01-07 17:18

Må jeg udleje min CV når jeg ikke selv benytter den, når jeg har
betalt for en seson?

Vh Per

På med Skype.

Fra : jopa

Dato : 28-01-07 17:20

Per H skriblede bla:
> Må jeg udleje min CV når jeg ikke selv benytter den, når jeg har
> betalt for en seson?

Har du spurgt på pladsen ?
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Per H

Dato : 28-01-07 17:58

On Sun, 28 Jan 2007 17:20:06 +0100, "jopa" <spam@jatak.dk> skrev:

>Per H skriblede bla:
>>
>Har du spurgt på pladsen ?
nej, jeg bruger den ik pt. men har dcu ikke generalle regler?

Vh Per

På med Skype.

Fra : jopa

Dato : 28-01-07 18:02

Per H skriblede bla:
> nej, jeg bruger den ik pt. men har dcu ikke generalle regler?

Nu er jeg ikke fastligger mere.
Vi lånte den så tit ud til familie og hørte intet for det.
De pågældende skulle selvfølgelig indskrive sig på pladsen
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Per H

Dato : 28-01-07 18:40

On Sun, 28 Jan 2007 18:02:11 +0100, "jopa" <spam@jatak.dk> skrev:

>Per H skriblede bla:
>>
>Nu er jeg ikke fastligger mere.
>Vi lånte den så tit ud til familie og hørte intet for det.
>De pågældende skulle selvfølgelig indskrive sig på pladsen

ja det er klart, så pladsen får jo også noget ud af det..

Lidt ærgeligt hvis den skal stå tom i 6 mdr.

Vh Per

På med Skype.

Fra : jopa

Dato : 28-01-07 19:07

Per H skriblede bla:

> Lidt ærgeligt hvis den skal stå tom i 6 mdr.

Det var en af grundene til at vi holdt som fastliggere
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 02-02-07 19:43

Jeg er helt sikker på, at der i din fastliggeraftale står, hvem der må
benytte den cv, under den indgåede aftale.

Og det er ikke unormalt, at det er klart uden for aftalen, at lade andre end
egen husstand benytte cv'en - og helt sikkert ikke tilladt at leje den ud.

/Flemming U