Opbevaring af CV, ude eller inde?
Fra : Ole Pedersen

Dato : 25-01-07 17:11

Hej
Er der nogen, der har en mening om hvad der er bedst for campingvognen, at
opbevare den ude eller indendørs om vinteren. Der er mange meninger om det.
Hvad mener I?
M.v.h.
Ole P

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Claus DN

Dato : 25-01-07 18:02

"Ole Pedersen" <fripost@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
| Er der nogen, der har en mening om hvad der er bedst for campingvognen, at
| opbevare den ude eller indendørs om vinteren. Der er mange meninger om

Det er naturligvis bedst at opbevare den indendørs. Tag 2 stykker træ. Det
ene opbevarer du indendørs og det andet udendørs. Hvilket stykke tror du
holder længst? Ergo er det bedst at opbevare vognen indendørs, MEN hvor
længe der går inden vognen tager skade af at holde udendørs er der nok ingen
facitliste for. Det skal du gøre op med dig selv og en ting er sikkert du
opdager det altid først når det er for sent.

Jeg har altid mere fugt i min bil når den står udendørs istedet for i
garagen, men om den når at tage skade af det i min tid?

Hvis du er glad for dine ting opbevarer du den indendørs. Og det ser altid
bedre ud i en salgsannonce at kunne skrive at den er opbevaret indendørs.

Mvh. Claus
- Som opbevarer sin CV indendørs og sover bedre om natten

Fra : Søren slet 3x

Dato : 25-01-07 22:24

Når forhandlerne har alle de nye vogne stående udendørs hele vinteren så kan
det vist ikke være så alvorligt.
Der står heller ikke noget i brugsanvisningen om at den helst skal stå inde,
selv om der ellers er forbehold nok for alt muligt deri.
Luft ud et par gange i løbet af vinteren på klare frostdage, og sørg for at
luften i øvrigt kan cirkulere (låger åbne, madrasser slået op m.v. iflg.
brugsanvisningen), så tror jeg at det er OK.

Fra : M. Pedersen

Dato : 25-01-07 23:55

Min vogn står uden, men en billig presenning 4x6 m, som lige
dækker taget. Det er min tro at det er i tagets sammensætning
med siderne at risikoen for fugtskader er størst og specielt når
der lægger sig sne.
Batterierne forbliver i vognen og lades op et par gange når
det er rigtigt koldt..

--
Hilsen Michael