Kan Bredbånd brugernavn bruges til login p~
Fra : Karsten Andersen

Dato : 28-06-01 20:55

Kan Bredbånd brugernavn bruges til login på ISDN?
Eller skal man lave en ny konto bare for og kunne skrive i Tele.*

Karsten
Http://www.jyde.org
ICQ: 14948433

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 28-06-01 21:30

"Karsten Andersen" <karsten@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> Kan Bredbånd brugernavn bruges til login på ISDN?
> Eller skal man lave en ny konto bare for og kunne skrive i Tele.*

øhh, med et Bredbånd|ADSL burde du kunne skrive i tele.*
(derudover skulle jeg mene at du kan logge på med ISDN, men vil ikke lægge
hovedet på blokken)

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Karsten Andersen

Dato : 28-06-01 21:40

Thu, 28 Jun 2001 22:29:37 +0200, skrev Martin Højriis Kristensen, på
16 linier, i <9hg419$4im$1@news.inet.tele.dk>, :

> [...]
>
>øhh, med et Bredbånd|ADSL burde du kunne skrive i tele.*
>(derudover skulle jeg mene at du kan logge på med ISDN, men vil ikke lægge
Nu virker mit Simens udstyr desvære ikke.
Og jeg prøvede med mit bruger navn og pass på 87311111 og det virkede
desvære ikke.
så jeg må vente til mandag med og ringe.
Troede ellers de ville ringe til mig idag .-(

Karsten
Http://www.jyde.org
ICQ: 14948433

Fra : Bjørn Connolly

Dato : 28-06-01 22:03

On Thu, 28 Jun 2001 22:29:37 +0200, Martin Højriis Kristensen wrote:
> [...]
>øhh, med et Bredbånd|ADSL burde du kunne skrive i tele.*
>(derudover skulle jeg mene at du kan logge på med ISDN, men vil ikke lægge

Mig bekent er det ikke muligt at benytte dialup med et BB|ADSL abo, men jeg
vil heller ikke lægge hovedet på blokken.

--
Bjørn Connolly
Disclaimer at <http://www.vof.dk/concorp/disclaimer.html>

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 28-06-01 22:17

"Bjørn Connolly" <concorp@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Mig bekent er det ikke muligt at benytte dialup med et BB|ADSL abo, men
jeg
> vil heller ikke lægge hovedet på blokken.

Karstens erfaring tyder på at du har ret

Fra : Thomas H.

Dato : 28-06-01 22:17

Du bruger IKKE brugernavn og adgangskode for at logge på internettet ved
TDC Bredbånd. Det eneste du bruger Brugernavn og Adgangskode til er
når/hvis du skal tjekke mail.

Thomas H.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 28-06-01 22:20

"Thomas H." <condor-9@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Du bruger IKKE brugernavn og adgangskode for at logge på internettet ved
> TDC Bredbånd. Det eneste du bruger Brugernavn og Adgangskode til er
> når/hvis du skal tjekke mail.

*klask* mig selv for panden.
Jep, det giver sig selv at man kun har en account på mail-systemet