SetMenuItemBitmaps
Fra : David

Dato : 28-06-01 20:28

Dav. Jeg sidder og laver en cool menubar i win apiet. Jeg bruger kommandoen
SetMenuItemBitmaps til at placere en bitmap ved et menupunkt. Det går fint
men nu er mit spørgsmål. Hvordan ændrer jeg størrelsen på bitmappen så den
passer ind(bitmappen skal være 13*13). Jeg har prøvet med
SetBitmapDimensionEx(hBitmap//handlen til min bitmap//,13,13,NULL) med det
virker ikke.
Hilsen David.

Fra : Thomas Krog

Dato : 05-07-01 03:25

prøv fx. nyhedsgruppen:
comp.os.ms-windows.programmer.win32

der er bedre chance for svar da dit spørgsmål ikke har noget med c eller c++
at gøre men derimod windows programmering.
Dit problem kunne lige så godt være opstået i pascal eller basic (og hvad
der ellers findes af sprog der har direkte adgang til windows api kald)