6210 og Outlook
Fra : Andersen

Dato : 28-06-01 17:55

Hej

Jeg har købt en Nokia 6210 og har Outlook 2000
på min pc.(Win 2000) på mit arbejde og det samme
der hjemme.
Kan nogle hjælpe mig med hvordan jeg så opdatere
mine pcér via min 6210er.Eller er der en side på
nettet der omhandler dette emne ???

Håber nogle kan hjælpe

Venlig hilsen og på forhånd tak
Thomas

Fra : mobilfun

Dato : 30-06-01 20:14

Der er noget SW på www.mobilfun.dk
hvor man kan synk´e mobilen med outlook. (telefonbog, kaldender)

Fra : Dorthe og Jon

Dato : 13-07-01 23:41

Nokias data suite arbejder ikke sammen med office 2000, så du skal
nedgradere til 98

Andersen <vestergade@andersen.mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9hfnej$n5f$1@news.inet.tele.dk...

Fra : apollo14

Dato : 14-07-01 06:16

"Dorthe og Jon" <hartz_kerschus@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Nokias data suite arbejder ikke sammen med office 2000, så du skal
> nedgradere til 98
ikke nødvendigvis, gå ind på www.forum.nokia.com og find din tlf, så kører
det, har kørt på min bærbare med vindåse2k og 6210 infrarød. Så det kan godt
lade sig gøre. Som sagt hent det nyeste software, og lad være at bruge det
på cd'en, det er så gammelt at det snart knække tænderne *s*

Fra : Dorthe og Jon

Dato : 14-07-01 10:36

Ok. så lærte jeg også noget idag. Hedder det man skal hente noget bestemt?
Er den side en off. nokia side, eller hvad?

Tak for hjælpen

MVH

Dorthe og Jon

apollo14 <apollo14dk@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b4fd574$0$13366$4d4eb98e@read-nat.news.dk.uu.net...

Fra : apollo14

Dato : 14-07-01 11:29

> Ok. så lærte jeg også noget idag. Hedder det man skal hente noget bestemt?
> Er den side en off. nokia side, eller hvad?

ja det er nokia's egne folk der laver prg'erne. Kan ikke lige huske det
eksakte link, men det er noget med support, og så find din tlf under
menuerne.

Fra : apollo14

Dato : 14-07-01 11:30