vådliggerlagen?
Fra : Malle

Dato : 03-02-07 09:16

hej..jeg har engang set at man kan få sådan et lagen til at lægge over
madrassen men under lagnet på en børneseng..hvor får man dem henne i dag??

Mvh
Malle

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-07 10:16

"Malle" <malle9@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> hej..jeg har engang set at man kan få sådan et lagen til at lægge over
> madrassen men under lagnet på en børneseng..hvor får man dem henne i dag??

Jysk har dem.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : MuS

Dato : 03-02-07 19:20

"Buffy" <Buffy( snabel a )tjekmig.dk> skrev i en meddelelse

> "Malle" <malle9@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
>

> Jysk har dem.
>
> --
> Mvh. www.tjekmig.dk

Jeg har oz altid købt dem i jysk, men fundet et bedre hos www.ellos.dk
De har ikke den ubehagelige "plastik" side og så er der elastik i hjørner
/Bente

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-07 12:45

> [...]
> hej..jeg har engang set at man kan få sådan et lagen til at lægge over
> madrassen men under lagnet på en børneseng..hvor får man dem henne i dag??

Her er et link, du evt også kunne forsøge. De er af en super god kvalitet.
http://www.concernia.dk/

Mvh Anna

Fra : Martin T. Reinholdt

Dato : 06-02-07 12:08

> hej..jeg har engang set at man kan få sådan et lagen til at lægge over
> madrassen men under lagnet på en børneseng..hvor får man dem henne i dag??

Ikea har dem også.