Ny farve-printer, hvilken?
Fra : ThomasT

Dato : 28-06-01 15:53

Mig og min kærste skal have ny printer. Vi har i forvejen en hp 695 (og den
laver grimme/grumsede billeder). Vi har 1000-1500 kr. Den skal kunne lave
flotte farve-billeder. Den behøver ikke skrive særlig godt da vi har en
laser ved siden af. Hvad kan anbefales, pris, ydelse & pris på
farve-patroner, taget i betragtning?
Det skal helst være en printer der kan købes endnu, da mange af dem jeg har
fået anbefalet før, er gået ud af produktion.

Erfaringer?

ThomasT

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 28-06-01 17:47

Jeg har en lækker Epson 860. Den printer virkelig flotte billeder.
Nyprisen er ca. 1800, men jeg har en ny en du kan købe (uåbnet emballage og
det hele) for 1000.
(Har kvittering)
Mvh
Christian